Yeni Bir Ürün #13# Oriflame Bronzing Pearls

12:00

Merhabalar :) Post hazırlamak için elimdeki malzemelere bakarken fark ettim benim de bir bronzerım olduğunu. Bronzlaşan tene, ya da bronz görünmesini istediğimiz tene kullanılıyormuş. Ben süt beyazı bir insan olduğumdan ve bronzlaşmaktan iki yıl önce vazgeçtiğimden allık olarak kullanıyorum kendisini.  Ve kışın kullanıyorum. Tamamen amacının dışında sanırım :)




Bu ürün Oriflame'ın Giordani Gold serisinden. Oriflame'ın diğer ürünlerine göre daha pahalı ve çalışan hanımları hedef alıyor sanırsam.


İncilerin üzerinde süngerle gelmişti ama ben attım süngeri. Tabii salaklık etmişim diyorum şimdi çünkü tozlar olduğu gibi aynaya geliyor. Özellikle de çantanıza atıp tazelemek istediğinizde.


Bendeki inciler pembe ve kahve tonlu. Açık kahve  ve koyu kahveli bir çeşidi daha vardı sanırım. Ben açık tenim için bu daha iyi düşünmüştüm.


Uygulamasına gelecek olursak tabii ki parmağımla alıp gösterme gibi bir şansım olmadı ama allık fırçasıyla da sürmedim. Karıştırma fırçası kalınlığında bir fırça kullandım.


Bu flaşsız görünümü. İçinde pırıltılarda da var.


Bu da flaşlı görünümü. Kopkoyu bir kahverengi vermiyor gördüğünüz gibi. Daha doğal bir görünüm istediğim de çok işime yarıyor.

Siz hangi bronzerı kullanıyorsunuz?



  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ben de rimmel'in sunshimmer'ını kullanıyorum, ama onda pembelik falan yok bildiğim kahve bi bronzer :) yazın tüm yüzüme hafifçe bronzluk veriyorum bazen de sadece allık niyetine kullanıyorum, ama bu da iyiymiş hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  2. :) bunun bronzer oldugunu farkedene kadar bende istiyordum rimmel'i. gerci ben rimmel'in herseyini istiyorum :D

    YanıtlaSil