Kategoriler

28 Ekim 2013 Pazartesi

Yeni Bir Kitap #17# İskoçyalı'nın Aşkı

Merhabalar :) Geç de olsa yazabildim yazıyı :) Kitabı okuyalı uzun zaman oldu, unutmuşum biraz :/




Arka kapak şu şekilde;

Leydi Aila Graham, kendini kiliseye adamıştır. Ancak erkek kardeşi öldürülünce, topraklarını koruyacak bir erkeğin aileye katılmasını sağlamak için, babası tarafından evlenmeye zorlanır.

Padyn Maclaren, İngilizlere karşı girdiği savaştan, kendisi gibi yorgun düşmüş bir grup adamıyla birlikte döndüğünde klanını ve topraklarını darmadağın halde bulur. Klanına yeniden güç kazandırmak için Aila'ya kalacak olan mirasa ihtiyacı vardır.

Aila'nın babası, kızını Padyn MacLaren ile evlendirecek ve topraklarını koruması için ihtiyaç duyduğu savaşçı güçlere kavuşacaktır.

Padyn MacLaren ise Aila'yla evlenerek, klanı için ihtiyaç duyduğu topraklara ve zenginliğe kavuşacaktır.

Peki ya Aila? Kendine çizdiği yoldan sapmasına neden olan bu evlilik, onun hayatına neler getirecektir?

Benim hatırladığım kadarına gelirsek eğer; Aila'nın annesi hastalığı yüzünden odasına kapanmış, Aila kalenin tüm işlerini yürütüyor ve kiliseye katılacağı günü bekliyor. Komşu tooprakların sahibi Aila ile evlenmek istediğini yoksa topraklara saldıracağını söyleyince babası stretejik bir karar alıyor. İngilizlere karşı verdiği savaştan yeni çıkan, toprak ve paraya ihtiyacı olan Padyn'i çağırıyor. Kendine güvenen adamlarını yarı yolda bırakmak istemeyen ve evlilik ve toprakları koruma karşılığında mirasa kavuşacak olan Padyn teklifi kabul ediyor. Kaderin birleştirdiği Padyn ve Aila kalplerini de birleştirebilecekler mi?

Kitap sonu yazar gibi oldu sonu biliyorum :P Açıkcası benim çerez dediğim sonu belli olan kitaplardan kendisi. Okudum, çabucak bitti. Akıcı yazılmış ama metnin altı boş.

Nemesis Kitap'tan çıkan eser, Amanda Forester tarafından yazılmış ve Nur Çakmakkaya tarafından çevrilmiş. Fiyatı 18 TL. Açıkçası ben 18 TL verip almam bu kitabı, değmez yani. Zaten 5 TL'ye mi ne aldım ben kitap sitelerinden birine. Eğer tarzınızsa o tip sitelere bakın, eğer bu sitelerden daha önce alışveriş yapmadıysanız aşağıya yorum bırakın, kullandığım siteleri ve görüşlerimi cevap olarak yazayım altına. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder