Kategoriler

12 Ekim 2013 Cumartesi

Bitenler #5#

Beş ayı geride bırakmışız. Zaman ne çabuk geçiyor :) Bakalım bu bir ayda ne neler bitmiş ;)




Öncelikle gözüm aydın diyorum. Fazla şampuan, saç kremi ne varsa bitirdim :) Kendi şampuanlarıma başlayabilirim sonunda :)

Teker teker bakacak olursak eğer;


Mini Oreo: Oreo'yu ilk yediğimde bisküvisi sert gelmişti. Ama tadına doyamıyorum şimdi. Hiç minisini yememiştim ama kardeşim normal bulamayınca mini almış. Taptım kendilerine. Bir büsküvi bu kadar tatlı, şeker olmamalı. Oreo porsiyonları küçük tutmuş, bu da kendini kaptırmadan, gereksiz tüketimden kaçırıyor. Tam benlik bir şey. Şimdi diyeceksiniz ki iki haftadır diyet diyordun bu ne. Bu diyet öncesi elvedaydı.

Meyveli Mentos : Kardeşim Mentos'u hiç sevmese tam bir Polo delisi olsa da Polo'nun meyvelisi yok diyorum kendisine. Ben bu meyvelinin limonlusuna bayılıyorum. Ve sadece bu pakette var. Sadece limonlu pakedi olsa bir koli alırdım, o kadar çok seviyorum. Diyete girmeden bitti bu da.


Hobby Saç Kremi-Balsam : Ne bitmez bir kremmiş bu, bir ay bununla uğraştım. Saçı güzel açıyordu da kabarmasına etkisi yoktu. Tabii ki alınmıyacak. Project Pan ürünüydü.

Beauty Formulas Active Oral Care Gargara : Ağzı yakmıyordu, hoşuma gitmişti. Ama babam Colgate almış, aynı etkiyi o da sağlıyor, Colgate'ten devam ederim gibi geliyor.

Oriflame Kiwi&Orange Saç Kremi :Çekiliş için almıştım da şampuanı gelmemişti hatırlarsanız. İyi ki de gelmemiş. Çok kötü bir saç kremiydi bu. Ne saçı açtı, ne kabarması engelledi. Saça sürdüğümde o an yumuşatmadı bile. Zaten bir saç kremim var ama devam edicek olmasaydım da bunu almazdım bir daha.

Protex Sıvı Sabun : Elde, Fırça temizliğinde kullanıldı bitti. Kokusuyla barışamadım, başka şeyler denerim. Watsons sabunlarından büyükihtimalle.


Oriflame Apricot&White Tea Duş Jeli :Bu kayısı ve beyaz çay harika kokuyor. El kremini de kullanmıştım, koklamadan duramıyordum. Klasik duş jeli, o anda kokuyor, banyodan sonra kalmıyor kokusu. İndirimde bulursam alabilirim.

Avon Advance Techniques Sıvı Jöle : Jöle gibi sert değildi kıvamı, hoşuma gitti. Bayağı uzun süre kullandım. En son dışarı çıkmadan saçlarımda şöyle bir gezdiriyordum. Saçımda jöle kalmasa da bu sabitliyordu. Avon alabileceğimi sanmıyorum ama sıvı jöle bulursam alabilirim. Project Pan ürünüydü.

Bausch&Lomb Bio True Lens Solüsyonu : Vazgeçilmezimiz. Yenisi açıldı bile.

Schwarzkoph Gliss Satin Relax Saç Maskesi :Benim bu ürünle yıldızım hiç barışmadı. Üzerinde durulanmaz yazıyordu. Ben önce maske olarak kullandım. Durulanmazı görünce banyodan sonra sürdüm. Saçımı inanılmaz ağırlaştırdı, yağlandırdı. Üzerinde 1 dakika yazıyor. Durulamadan bir dakika sonra nasıl çıkaracağım acaba. En son maske olarak kullandım. Kokusu da ağırdı zaten. Almam bir daha. Project pan ürünüydü.


Sensodyne Diş Macunu : Hiçbir etkisini göremedim ben Sensodyne'nin. Ne tam korumasının ne beyazlatıcısının. Şimdi Beyaz Optik kullanıyorum. Başka diş macunu arayacağım.

Oriflame Silk Satin Radiance Krem :Bu kremin içinde hafif ışıltılar vardı. Ama bozulmuş. İnanılmaz kötü kokuyordu. Normalde ayağıma falan sürüyorum böyle bayatlayan kremleri ama bu dayanılcak gibi değildi.

Maden Suyu+ Limon: Eski saç spreyi şişesine koydum maden suyu ve limonu. Ama hiçbir etkisini göremedim. Hatta üçüncü gün üç sivilce birden çıktı yüzümde. Garnier'den sonra hafif geldi yüzüme. Tekrar yapmam.

Garnier Saf ve Temiz Tonik : Bu toniği sevdim ben. Cildimi güzel yapıyordu. Sivilcelerim bayağı azalmıştı. Şimdi başka aldım ama arada geri dönüş yapabilirim. Şu anda Sabahları Garnier, geceleri Neutrogena tonik kullanıyorum.


Orkid : Bir kez daha anladım ki gece pedi dışında ped kullanamıyorum ben. Rahat edemiyorum. Kardeşim de Orkid kullanmıyor bana kalıyor hep alınanlar. Yenisi alınacak gece pedinin.

Fresh&Soft Islak Mendil : Erkek parfümü gibi kolonyası olan, ıslak mendil. Kipa aldım milyon tane onlar bitene kadar almam başka. Fırçalarımı hafta için ıslak mendille silip, havlu peçeteyle kuruluyorum. Hafta sonları yıkıyorumç Islak mendili her yerde kullanıyorum.

Avon Tırnak Güçlendirici : Oje postunda kullandığımın ertesi günü ojeyi parmağımdan çekip çıkarttım. Ojeyi tırnağımda tutmuyordu. Zaten işe yarayamayacak kadar eskiydi. Almam bir daha Rimmel var yerine.

Gabrini Oje : Bim'de bir liraya almıştım. Rengi tam aradığım renkti. Ama kalmadı tırnağımda. Bende telefon kabımı boyadım kendisiyle.

Maybelline the Falsies Volum Express Mascara :  Maybelline'in başka bir maskarasını kullanıyorum şu an. Kapağında kanatlar olan. Ondan da memnunum. Yazısı burada.

Lens kabı : Solüsyonların içinden çıkıyor. Baykuşluyu kullanıyorum şu anda.

WatsonsIslak Mendil : Mandalina mı, grayfurt mu, yoksa karışık narenciyemi ibilemediğim ıslak mendil. Kokusu hoşuma gitmedi. Başka koku denenecek.


Oriflame Balance Sauna Kit : Kısa süre için maske seti. Yağlı ciltler içindi. İçinde maske ve tonik vardı. Maske ısıtıcı özellikliydi. 5 dakika yüzde tutup yıkadıktan sonra, soğuk toniği cilde uyguladım .Amaç sıcak soğuk şokla gözenekleri küçültmek. Tek kullanımla pek belli olmadı ama.

Avon Naturals tester set : Bu set şampuan, saç kremi ve yıkama sonrası kremden oluşuyordu. Saçımı yumuşacık yaptı ama kabardı maalesef. kreminden bir kavanoz var kullanıyorum arada. Ama bittiğinde yenisini almam. Benim saçım için değil.

Andre Foot Spa : Yazısı burada. Büyük boyu varsa alırım hemen :)

Watsons Dead Sea Maske : Yazısı burada. Kesinlikle yeniden alacağım bir ürün.

Oriflame Urban Shiels Fondöten Teser : Bu küçük tester benim yüzümü üç gün kapadı, 10 saat sonunda hala yüzümdeydi ve cildimle tam uydu rengi. Ama eski tester var mı hala bu fondöten bilmiyorum. Bu bir ayda bunlar bitmiş.

Bu ay üç project pan ürünü bitirmişim. Toplamda yedi ürün bitirebilmişim. Güneş kremleri kaldı, güneş gitti artık :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder