Alışveriş #11#

10:00

Alışveriş #10#'da bahsettiğim kargolarım geldi :) Gratis ve Watsons indirimlerine gitmemek için uğraştığımdan kasım ayının sonuna kadar yaptığım tek alışveriş bu olabilir.




Önce Oriflame'larım. Lacivert göz kalemi kargo sıfırlama ürünü. Flormar'ın tam da bu renk bir kalemi var kullandığım, o bitsin öyle kullanırım.

Oriflame BB krem. Denemedim daha. Ama her zaman yaptığım gibi gramajına bakmadan alınca hayal kırıklığına uğradım. Adamlar yazmış bak di mi grama.

Oriflame Ever Lasting Fondöten : Açık renkli olunca bazı şeyler kolay olabiliyor, testera gerek kalmadan en açık rengi seçmek gibi. Pastel'in fondöteninde denediğim halde sorun yaşadım, bitsin diye uğraşıyorum şu anda. Galiba pembe alttonlu benim cildimde bir garip duruyor çünkü. Oriflame ise tam oturuyor. Şişe L'oreal çakması farkındayım.


Lens kabına bayıldım :) Solüsyonlardan çıkan kaplar kardeşimin oldu, baykuşum bana yeter :)
 Canım Tardis'lerim birer anahtarlık. Canım arkadaşlarıma aldım doğum günü hediyesi. Bir tanede bana, bir yerim şişmesin diye. Eğer okuyorlarsa sürprizi bozdunuz olmadı ama :P Tardis'i açmaya kıyamıyorum, değil çantaya atmak.

Turuncukasa indirimi ganimetlerim. Sorun oldu aslında Sensibio yerine Sebium göndermişler. Gece yarısı yazdığım maile sabah döndüler, ertesi gün doğru ürün elimdeydi. Tester'lar da özür maiyetinde sanırsam ilk kargoda yoktu çükü. Effclar'ı merak ediyordum çok güzel oldu. Ortadaki tester hassas ciltler için peelingmiş. Kızarıklık karşıtı diyor merak ettim. Soldaki üç şampuan numunesi benim için gereksiz, bizde saçı dökülen bir babam var ona da versem uğraşmaz bile. Üç numune benim saçıma anca bir yıkama da gider.

Saat 14:00'de ayın bitenleri geliyor :) Ama arada Muse var :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum