Kategoriler

7 Ekim 2013 Pazartesi

Alışveriş #10#

Sevgili Alice bu üç aylık diyet kararını verirken Rossmann'ın %50 ingirim yapacağını nereden bilebilirdik :) Ben kendimi tuttum tuttum ama iki ayın sonunda indirimleri görünce içimdeki alışveriş canavarı çıktı ortaya.
İki haftalık alışveriş zaiyatıma bakalım :)



Kipa 1 lira kampanyası yapar da ben durur muyum :) Her şeye kullandığım ıslak mendillerimden yedekledim bol bol :) İndirim kuponum da vardı 10 mendili 7 liraya aldım. Pamuklarda 1 liraydı. Denemek için onlardan da attım. Diş fırçam bir ay sonra atılcak diye hazır 1 lirayken bir tane de ondan aldım :) Bu yığın bana 10 liraya mal oldu yani :)

Kardeşime lens sipariş ettik. Lensler oonun. Solüsyonlar ortak. İkili pakette indirimdeydi sürekli kullandığımız için aldık.


Sıra geldi Rossmann'a. Bu gördüğünüz yığın iki günde alındı, maskaralarda aklım kaldığı için geri döndüm. Toplam 100 gibi birşey ödedim. Daha bir sürü şey vardı ama tutmaya çalıştım kendimi. Liste çıkarıp listedekileri almaya çalıştım sadece. Ne kadar başarılıydım tartışılır tabii :)

Mum portakal kokuluymuş. 2,90
Gözlük mendillerine ihtiyacım vardı. Dışarıda lens kullansamda evde olduğumda gözlük kullanıyorum. 2,99
Fuss Wohl Ayak Banyo Tuzu : Hatırlarsanız küçük boyunu denemiştim. Gün boyu ayakta duracağım için büyüğü bulunsun dedim. 6,95


Maybelline One by One Volum Express Maskara :  Dantelliyi bulsaydım onu da alıcaktım ama yoktu maalesef. 9,95.

Maybelline Rocket Volume Express Maskara : Kasada görüp atmıştım sepete. Hepsinin 9,95 olduğunu çıkınca farkettim. Halbuki ilk gündü dantellinin olma ihtimali vardı. 9,95
L'oreal False Lash Architect Maskara : Bu tamamen şans işi oldu. Aklımda yoktu bile.  22,50
Aslında Essence maskaralarda ikili paket aradım ama gelmemiş daha. İndirimsiz de olsa alıcaktım. Gene de bulursam alırım.


Dudak Kalemi :  Lazımdı. Sırf biten rujumun dibini sıyırmak için aldım bir tane. 2,49
Kirpik Kıvırıcı Yedek Yastık : Daha önce yedeğini görmemiştim. Bulmuşken aldım bir tane. 1,29
Synergen Anti- Pickel Maske : Yanlış tonik seçimi yüzünden sivilce doldu gene yüzüm. İki tane aldım. Tanesi 1,99
Rival de Loop Maske: Gittiğimizde killi maske sordum ama görevli bunu gösterdi bir de kırışıklıklar için bir maske gösterdi. Biz 25 yaşındayız daha 5 yılımız var dedik ve zeytinyağlı olanını aldık. Aslında arkadaşımda kaldığımda yapacaktık ama film izlemeye daldığımız için çıkıp gitmiş aklımızdan evde fark ettim.


Sanitabant Yara Bandı : Sakar insan ben, kesip yaralayıp duruyorum kendimi. Bulunsun dedim. Rengarenk aldım :) 2,29
Perlodent  Diş Macunu : Arkadaşımda kalıcam diye aldım aslında. Hep diş fırçamı, macunumu götürürüm aslında ama aceleyle çıktım bu sefer unutmuşum herşeyi. Bahane oldu aslında, macunu denedim :) 0,50
Colgate Diş Fırçası : Evet farkındayım yukarıda da var bir tane diş fırçası. Bu unutkanlıktan alındı. Dibinde pili var, titreşimli çok sevdim kendisini :)  6,95


Rival de Loop Kapatıcı : Kapatıcı ihtiyacım vardı aslında denemek için aldım :) 2,47
Rival de Loop Eyeliner : Likit eyeliner düşünüyordum indirimi bulunca kaçırmadım :) 3,47
Alterra Kapatıcı : İlk bunu aldım :) RDL sonra geldi :D 6,90
Essence I <3 Stage Göz FArı Bazı : Hazır gitmişken alayım dedim :) Yoksa şu anda RDL krem baz var onu kullanıyorum :) 8,50

Aslında Neutrogena alkolsüz tonik diye girmiştim içeri ama yoktu. Ben de sivilceli  cildim için iki tane seçtim. Hazır indirimi bulmuşken. Garnier Saf ve Temiz'i beyaz kaplı olanını kullandım ve çok memnun kaldım. Sivilcelerim bayağı azalmıştı. Görevliye mavi ve beyaz kaplı olanı sorunca bunun benim için daha uygun olduğunu söyledi. İkisi de vardı yani satış amaçlı değildi :) Garnier : 7,50 Neutrogena : 6,40

Ayrıca kargoda olan bir Oriflame BB kremim ve fondotenim, bir baykuşlu lens kabım, Bir Bioderma Sensibio H2O ve Sebium H2O var :D Evet kopup gittiğimin farkındayım :) Ama hiç kitap almadım :D Zaten limitimi de doldurdum :) Bu ay diyeti bozduğum için bir ay daha eklemeye karar verdim. Bir nebze olsun telafi amaçlı :P

6 yorum:

  1. Diyeti baya sarsmissin ama cok guzel seyler almissin. Hepsni guzel gunlerde kullan. Boyle gordukce ya tuh sunu da alsaymisim bunu da alsaymisim diyorum ama watsons indiriminden beklentilerim buyuk . Onda alirim artik bir seyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir ay daha ekledim diyete kendimi kötü hissetmeyeyim diye :D watsons ve gratis indiriminde de birşey almamayı planlıyorum bir nebze dengelensin diye :)

      Sil
  2. Olur böyle şeyler :) Hoş çok olmuş ama olan olmuş :/ Ben de aldım bir iki ama toniğim kremim yoktu onları aldım ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. icimdeki alisveris canavari cikti resmen :)

      Sil
  3. Ahh rossmann ahh :) Yaktın bizi. Kasım başı yeni diyetlere başlayacağız bu gidişle. Benim istediğim bir tek the balm allık kaldı. Diğer her şey uzunca bir süre yeter bu indirim alışverişlerinden sonra. Bloga da koymaya korkuyorum aldıklarımı :-) aldıklarını güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben cumartesi icin yeni post hazirlicam sanirim kargolarim yola cikmis :)

      Sil