Kategoriler

21 Eylül 2013 Cumartesi

Project Pan #1# Neler bitirdim?

Merhabalar :) Project Pan'a ağustos başında başlamıştım biliyorsunuz. Bu 1,5 ay boyunca ne kadar yol kat etmişim bir bakalım dedim. (kat etmek doğru mu yazarken bir garip geldi)



1) L'oreal Elseve Arginine direnç Saç Kremi : Bitti


2) Hobby Saç Kremi : Yarısı demişim ama ne kadar çoksa 1,5 ayda anca bitirdim. Canım çıktı bitirene kadar.


3) Avon Advance Tecniques Likit Jel : Dışarı çıkarken sıcaklarda hep topuz yaptım, kullanamadım garibimi. Dibinde halbuki.


4) Gliss Satin Relax Saç Maskesi : Bu maskeyi Wella'lara geçmeden önce kullanacağım. Kapanışı bununla yapmayı planlıyorum.


5) Oriflame  Moisturising Day Cream : Anneme verdim bunu. Ne yaptı ne etti kaybetti. Benden çıktı artık.


6) Oriflame Vitamin E Cream : Kutuyu yarıladım ama o kadar sadece.


7) Oriflame Silk & Smooth Body Lotion : Bunu da kaştı bıyıktı aldığımda azıcık azıcık kullanıyorum. 10 seneye anca bitecek herhalde :/


8) Avon Bronze Tan Maximising Lotion : Bitti. Bende şaşırdım nasıl bitti diye. Hindistan cevizi koka koka bitirdim. Mavi kapaklısı after sunmış bu arada.


9) Nivea Güneş Kremi 15 SPF : Şimdi bunu kullanıyorum ama pek güneşte yok :/


10 )Solait 50 SPF : Sıra gelemedi bir türlü. 4 tane güneş kremi koyarsam gelmez tabii.


11) Sebamed 30 SPF :  Bu da duruyor.


12) Deborah Clear Skin Cilt Temizleyici : Bunu bitirip üzerine iki temizleyici daha bitirdim.


13) Vivet Vazelin : Kirpiklerime, oje sürerken tırnak kenarlarına sürüyorum ama bitcek gibi değil maaşallah.


Tüm bunların yanında çekiliş için aldığım ama şampuanı gelmediği için öksüz kalan bir saç kremi daha var. O da bitsin, Wella'lara geçiyorum. Bir yazda anca bitti yarılanmış ürünler. Bir de hindistancevizli şampuan vardı ama annem onu geri götürmüş yazlığa. Azıcık birşey vardı dibinde. O da benden çıktı.


1,5 ayda bu kadar ilerleyebilmişim. E vitaminli krem, Avon jöle ve Nivea güneş kremine odaklanıyorum şimdi. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder