Merak Ettiklerim #13#

12:00

Herkese merhabalar :) Lafı uzatmadan bu hafta için seçtiğim 5 ürüne geçelim hemen :)

1) Blefaroshampoo Göz Temizleme Losyonu :




Makyajı temizler mi çok emin değilim ama göz makyajını temizledikten sonra gözlerimi yıkamak için bir ürüne ihtiyacım var. Bu ürünün de düzenli kullanımda kirpikleri beslediğini duymuştum. Bir şans vereyim istedim.

2) Toni & Guy Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey :


Ürünü duyduğumdan beri aklımda. Bilmeyen varsa saçlarım dalgalı ve gür ve ben sadece dalgasını bozmadan, kabarmadan kurusun istiyorum. Maşaymış, düzleştiriciymiş onlara gelemedim daha. Köpüklerle oluyor ama boca etmem gerekiyor köpüğü daha az ürünle halletmek için uğraşıyorum.

3) Rimmel London Hide the Blemish :



Benim neden hiç kapatıcım yok acaba?

4) Watsons Duş Jelleri :


Mağazadaki tüm duş jellerini denemek istesem de en küçüklerinden başlamak bütçeye daha iyi herhalde :)

5) Yves Rocher Kayısı Çekirdeği Özlü Peeling :


Tüm bloggerların dilinde olan şu peelingi bir de ben deniyeyim dedim :)

Bu haftalıkta bu kadar :)

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Peelingten memnun musun değil misin merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik diyeti malum :) Kasim ayindan sonraki ilk indirimde almayi dusuniyorum tabii fiyati cok degilse indirimi beklemeyebilirim :)

      Sil
  2. Blogumdakı forever new canta cekılısıne davet etmeye geldım senı. Katılırsan cok mutlu olrum. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil