Merak Ettiklerim #12#

12:00

Herkese mutlu cumalar :) Her gün yeni ürünler çıkıyor ve benimde merak edip listeye yazdıklarım artıyor. Liste değil kocaman ajanda kullanıyorum artık. Bloga yazdığım postların kayıtlarıyla beraber kocaman bir ajanda kullanılıyor. Bu haftanın beşlisine gelirsek eğer;

1) Clean and Clear Sos Jel:




Sevgili Violetta'nın önerisi :) Hiçbiri bende işe yaramıyor desem de şu an kullandığım pomat çıkma üzere olan bir sivilcemi çıkmadan geçirdi.

2)Rival de Loop Hydro göz kremi :


Bu ürünü Alice'de görmüştüm. Benim kremimi kullanamadan bozulunca yaşta 25 olunca bir krem lazım dedim.

3) I Love... Lip Gloss : Kaç rengi var bilmiyorum ama başlayacağım rengi kesinlikle biliyorum. 12 postta ilk dudak ürünü olması da garipmiş doğrusu.

4) I Love--- El kremi :

Bunların hepsi Türkiye'de var mı? Çilekliyi alırım bu sefer herhalde. Ya da vanilya. Ya da mango. Bilemedim hepsi çok güzel görünüyor.

5) Colgate Beyaz Optik Diş Macunu :



Sensodyne'nin diş beyazlatıcısı pek beyazlatıyormuş gibi gelmedi bize. Bunu bir deneyelim istedik. Olmazsa geri döneriz Sensodyne'e.
(Babacığım almış bugün :)

Bu haftalık bu kadar. İlk alınacak olan Colgate gibi duruyor çünkü diğer hepsinden elimde var bir iki tane.


  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. I love el kremini hiç tavsiye etmiyorum. Strawberry Milkshake olanını almıştım. Sürerken koku nefis, on dakika sonra ellerimi resmen birada (evet, bildiğin BİRA) yıkamışım gibi kokmaya başladı. Raf ömrü geçmiş filan da değildi. Direkt çöpe gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce hiç duymamıştım böyle bir sorun yaşandığını. Kenara not ettim ama merak etme :

      Sil
  2. i love duş jelleri hiç güzel değil canım. Optic white ı gözüm kapalı tavsiye ederim Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki oldu bak :) Tamam tamam meraktan gidip almıyorum önce bir deniyorum tüm kokularını ilgimi çekerse alıyorum :) Diş macunu bitsin koşa koşa alıcam zaten :)

      Sil