Merak Ettiklerim #11#

12:00

Merhabalar :) Bu haftaki beşlimiz şu şekilde :

1) Bordo oje : Geçen hafta Kemikler Şehrini izlerken farkettiğim gibi benim hiç bordo ojem yok. Diyeceksiniz ki filmde nerden geldi bu aklına. Başroldeki kızımızın tırnaklarında çok güzel bir ton bordo oje vardı. İlk oje aldığımda gidip gidip hep aynı bordo oojeyi bulduğum için bordo oje almaktan vazgeçmişim sanırım.




2) Oriflame BB Krem : Bir oriflame danışmanı olarak benim de denemem gerektiğini düşündüğüm krem. Ama üç BB kremim var zaten. Biri bittiğinde alırım herhalde.   Ahhh Oriflame indirim yapınca alıverdim bende. BB krem artı fondöten 20 liraya geldi, tabii danışman fiyatıyla.


3) Neutrogena Akneye Yakın Ciltler İçin Sabun : Bu sabunu neden bu kadar çok istediğim hakkında en ufak fikrim yok. Takıldı mı takılıyor aklım.


4) Clinique Pore Minimizer :


5) Neutrogena Hızlı Etkili Sivilce Jeli : Biliyorum bunlardan almayacağımı söylemiştim ama Watsons'taki kadın aklıma girdi. Kozmetik diyetindeyim ve elimde kullandığım pomat var diye almadım ama ekledim listeye.

Bu haftalık bu kadar. Haftasonunun keyfini çıkarın :) Sağ üst köşede anketimizde oy kullanmayı da unutmayın :)

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Bordo ojeler benim de çok hoşuma gidiyor, en çok sürdüğüm oje hatta. :)
    Neutrogena Hızlı Etkili Sivilce Jeli değil de benzeri bende de Clean & Clear'ın hızlı etkili sivilce jeli vardı. İşe yarıyor tavsiye ederim. :)
    Blogumda mimlendin bu arada ^^

    *Header için kusura bakma yapacaktım ama araya yurt alışverişi, valiz hazırlama, hastalanmam falan girdi yapamadım. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Header'ın hiç acelesi yok. Ne zaman müsait olursan. Bordo çok güzel bir renk yaa, nasıl yok bende şaşırdım hatta :) Clean & Clear'da bir sonraki postta yerini alıyor o zmn :) Mime hemen bakıyorum :)

      Sil