Kategoriler

5 Eylül 2013 Perşembe

Yeni Bir Ürün #9# Oriflame Natural Secrets Leave in Treatment

Merhabalar :) Bu haftaki ürünümüz yaklaşık bir aydır kullandığım saç spreyi.


Çok güzel bir kokusu var. Yeşil elma gibi kokuyor. Ve ilk defa bir sprey benim saçımda da kalmayı başardı. Normalde ne kullanırsam kullanayım kokusu saçımda kalmıyordu ama bunun kokusu biraz hafiflemiş de olsa duruyordu. Arkadaşımla koklaya koklaya doyamadık biz. Saçı açmasına gelince benim karışık saçlarımı açmada bir sorun yaşamadım ben. Üstelik yaz sıcağında ıslatıp yatıyordum saçımı sabaha kadar kabarıp birbirine giriyordu. 

Başlığı bu şekilde. Gliss'in normal saç spreylerinin başlığı gibi. Şişesi Gliss şişelerine göre daha küçük ama ben bir ay kullandım yarıya bile gelmedi. Üçte birinden biraz fazla kullanmışım. Gliss'in bordo serisinden sonra hoş bir değişiklik oldu kokusu. 

Yazın saçıma hiçnir ısıl işlem yapmadığım için koruması falan bilemicem ama saçı açmada bana yeterli geldi. Çok çok sevdim kokusunu bitince bir daha alır mısın derseniz, evet alırım katalogtan kalkana kadar bittikçe yenisini alırım. 

Bugünlük bu kadar yarın görüşürüz. Kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder