Kategoriler

26 Eylül 2013 Perşembe

Yeni Bir Ürün #12# Maybelline the Falsies Volum' Express Maskara

Herkese merhabalar. Bu haftanın ürünü bir maskara.




Ben aslında hem uzatsın hem de hacim versin istiyorum ama öyle bir maskara yok sanırsam. Yine de bu maskara hacmin yanı sıra biraz uzatıyorda. Üstelik simsiyah ki ben böyle seviyorum grimsi siyahtansa.


 Fırçanın sapında hareketi sağlayan bir yer var. Bu daha rahat uygulamaya imkan veriyor.


Birde yandan görünüşü var ki hafif bombeli. Yakalayıp yakalayamadığımı bilemedim şimdi.


Dökülme yapmıyor gün içinde. Ben lenste kullanıyorum ve batma, alerji falan da yapmadı bende.


Alt kirpiklerim belli belirsiz gördüğünüz gibi. Üsttekiler de kısa gözüküyor. Maskarayı uyguladıktan sonra ise;


Alt kirpikte tek kat, üst kirpikte iki kat var. Maskarayı açalı üç ay oldu. Bir üç ayı var ama bana o kadar dayanırmış gibi gelmiyor. Bir maskaram daha var Maybelline'den. Onu daha çok sevdiğim için önce bunu bitirmek istedim. Bu bitince onun da yazısı gelecek.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder