Kategoriler

19 Eylül 2013 Perşembe

Yeni Bir Ürün #11# Andrea Foot Spa

Merhabalar :) Bu hafta iki kez denediğim ve bayıldığım bir ürünle karşınızdayım



Ürünü ilk Ojebalonjoje'nin blogunda görmüştüm. Ben de Gratis'e bir daha ki gidişimde görevliden istedim. Lavantalı bir ürün.


Bu toz halindeki ürünü suya altınca suyla şişiyor ve jel halini alıyor. Tozu suya attıktan sonra 5 dakika beklenmesi gerekiyormuş ki şişebilsinler. ne kadar azsa su o kadar yoğun olur herhalde jeller.

 Gerçektende denizde yosuna basıyormuşsunuz gibi bir his oluşuyor ilk ayağınızı soktuğunuzda. Ben oynamayı çok sevdiğim için saatlerce kalıyor ayaklarım. Jeller ayağa yapıştığı için direk çıkarmıyorum ben, havluya almadan önce üzerinde su döküyorum. Suyla hemen temizleniyor, inatçı bir yapışkanı yok yani. Çok hoşuma giden bir ürün oldu benim. Büyük boyu varsa düşünmeden alırım. Oynaması çok zevkli oluyor. Sandaletimin yara yaptığı ayaklarımı da rahatlattı. Çok beğendiğim bir ürün oldu. Bir dahaki gidişimde başka kokusu var mı diye bakacağım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder