Kategoriler

12 Eylül 2013 Perşembe

Yeni Bir Ürün #10# Watsons Dead Sea Purifying Clay Mask

Merhabalar :) Bu haftaki ürünümüz başlıktanda da anlaşıldığı gibi Watsons'ın yutdışından getirtdiği kil maskelerinden biri.




Genelde aldığım maskenin cildime uyup uymadığına bakmadan hoşuma giden ya da merak ettiğim ürünleri alıyordum daha önce. Çok büyük bir hata yapıyormuşum bunu anladım. Yağlı ve sivilceli cildimekağıt maskelerin hiçbir etkişi olmuyordu. Biraz daha bilinçlendikten sonra cildime yararlı maskeleri araştırdım gittiğimde. Ve Watsons'taki bu maske benim için üretilmiş gibiydi. Arkasına bakacak olursak;


Ben iki hafta üst üste denedim. Göz ve dudak çevreme yaklaştırmadan uyguladım. İçinden çıkan miktarı isterseniz ikiye bölebileceğiniz gibi benim yaptığım gibi kalın bir katman olarakta sürebilirsiniz. Ben yarım saat bekledim genelde. Bu sürenin sonunda kalın uyguladığım için tam kurumamış oluyordu. Zaten kuruyana kadar demiyor arkasında da. Benim çok hoşuma giden yeşil bir rengi var.


Biraz yoğun kıvamlı olduğu için cildimcen çıkarırken zorlandım ama suyu görünce çözüveriyor. İnce katman çok daha çabuk çıkar diye düşünüyorum. Cildimi yumuşacık yaptı çıkardıktan sonra. Çok hoşuma giden bir ürün oldu. Bittikçe yenisini alacağım bir ürün. Sağ üst taraftaki ankette oy kullanmayı unutmayın canlarım :)

4 yorum:

  1. ben de maskeleeri denemeye korkuyorum cildimi daha kötü yaparsalar diye. Sivilcelerim için önerebileceğiin bir maske var mı ?
    teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hayatım benimde sivilcelerim var, ama bu maske daha kötü yapmadı, beğendim ben. Cilt bakımı hocam kuru, hassas ciltler için besleyici maskeleri, problemli ciltler için de kil, çamur maskeleri öneriyor. Tercihini kil maskelerinden kullan derim ben.

      Sil
  2. merhaba bu maskeye kaç vakitde kulanıyorsun her gün mü yoksa haftada 1 gibi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben haftada iki kez maske yapiyorum hayatim. Tabii onceden peeling yapmak daha iyi sonuc veriyor, sivilcelerim arttiginda peeling kullanmiyorum yuzume yayilmasin diye.

      Sil