Kategoriler

25 Eylül 2013 Çarşamba

Yeni Bir Oje #6# Golden Rose 50

Mutlu çarşambalar :) Bu hafta Golden Rose'un 50 numaralı ojesini uyguladım.




Bu sefer ojemi çıkarttıktan sonra Avon'un tırnak bakım suyu diyebileceğimiz ürününü uyguladım. Su gibi bir ürün ve tırnakta kalmıyor. Ben içine limon suyu kattım bir çay kaşığı kadar ki etkisi artsın. Tırnakları güçlendirdiğini söylüyor ama düzenli uygulamadığım için etkisini bilemiyorum ama bitsin diye uygulamaya çalışıyorum.


Sonra her zamanki gibi Rimmel London'ın Base Coat'ını uyguladım.


Ojeyi iki kat uyguladım ama tam kapatmadı. Tam kapatması için üç kat uygulamak gerekiyor. Serçe parmağıma üç kat uyguladım.Gri ile mavi arası bir renk. İçinde ışıltılarda var. 


Son olarakta NYC'nin Top Base'ini kullandım.


Cilt bakımı hocam tırnaklarımızı kesmemiz gerektiğini söyledi. Kesmeden önce elimden geldiğince çok post hazırlamak istiyorum ama maalesef gene ara vermek zorunda kalacağım. Bu seri çok fazla sekteye uğradı. Kurs nisana kadar süreceği için uzatma şansımda yok. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder