Yeni Bir Kitap #11# Cadı Ölüsü

18:41

Merhabalar :) Mutlu bir hafta geçirmenizi diliyorum :) Ayrıca güzel şehrim İzmir'in kurtuluşunu da kutluyorum kendi çapımda :)

Bu haftaki kitabımın Güneyli Vampir serisi olarakda geçen Sookie Stakehouse kitaplarının dördüncüsü olan Cadı ölüsü.




İlk olarak kitabın arkasındaki yazaya bakmak, sonra da kendi gözlemlerimi belirtmek istiyorum.

İnsan her gün yol kenarında koşan yarı çıplak bir adamla karşılaşmaz ki!
Sookie Stakehouse da gaza basıp yoluna devam edemedi tabii. Zavallı çıplak adam şuurunu yitirmişti, kim olduğunu bilmiyordu. Oysa Sookie onu gayet iyi tanıyordu. Vampir Eric'ten başkası değildi. Ama çok daha iyi kalpli, daha nazik bir Eric. Ve daha ürkek. E, hakkı var, zira geçmişini silen artık her kimse, şimdi de canını almanın peşindeydi. Eric'in belalısını araştıran Sookie, kendini aniden cadılar, vampirler ve kurtadamlar arasında patlak veren tüyler ürpertici bir savaşın ortasında bulacaktı. Ama asıl tehlikedeki Sookie'nin kalbiydi. Hmmmm!
Şeyy, çünkü bu yeni Eric'e karşı koyabilmek öyle her babayiğidin harcı değildi.

(Bu kapak için neler vermezdim... )

Açıkçası bu kitap benim için okudum ilk yedi kitap arasında tartışmasız favorim. True Blood yorumlarımı geçen üç kitap yorumlarımı okuduysanız eğer tam bir Eric'çi olduğumu bilirsiniz. Bu kitap hayallerimin kitabı gibi birşeydi. Harry Potter'ın sekizinci kitabı dışında tabii.

Her ne kadar Eric hafızasını kaybetmişse de tüm kitap boyunca kendini koruması için Sookie'ye yanaşması çok hoştu. Sookie bir vampire karşı ne yapabilir ki sonuçta. Hafızasını kaybettiğinde aşırı tatlı bir şeye dönüşmesi de Sookie'nin gerçekten de karşı koyamayacağı bir şeye dönüşmesi demek. Hak veriyorum kızcağıza.

Tabii kitabın sonunda Sookie Sookie'liğini yapıp gene sinir olmama neden oluyor.

Kitapta Bill'den ayrılmış, kendi ayakları üzerinde durmak için çaba harcayan bir Sookie görüyoruz. Sonra da 1000 yıllık hayatının muhtemelen sadece ilk 10 yılında olduğu gibi nazik olan Eric'e aşık olurken izliyoruz. Dediğim gibi favori kitabımdı.

Kitabın tamamen unutttuğum şimdi aklıma gelen bir yanıysa Jason kayıp. Kitap boyunca Sookie bir yandan Eric'le uğraşırken diğer yandan da Jason'ı bulmaya çalışıyor.

Dizi kitap karşılaştırması yapmam gerekirse eğer, dizi 4. sezonda kitapla paralel gitmeye devam ediyor. Ama paralellikler hatırladığım kadarıyla burada son buluyor çünkü 5. sezonla 5. kitap arasında dağlar kadar fark var. 


Bunu da sizin için yaptım :) Hepinize iyi haftalar diliyorum :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum