Kategoriler

2 Eylül 2013 Pazartesi

Yeni Bir Kitap #10# Kulüp Ölüsü

Herkese Merhabalar :) Eve geldiğimden beri bir ayda kaçırdığım postları okuyup eksiklerimi yakalamaya çalışıyorum. Flormar'ın CC kremlerine bayıldım. Yeşil olan listeme girdi bile :) Tabii kasımı beklemem gerek şu diyet bir bitsin de. Yaklaşık 800 post vardı. Bir kısmını geçtim, bir kısmını okumak için ayırdım. Okumak istediklerimi seçip işimi bitirdiğimde yaklaşık 4 saattir uğraşıyordum. Vakit de geç olmuştu. Hazır uyku düzenim düzelmişken (artık sabahları kendim kalkabiliyorum :) tekrar bozmak istemedim. Laptobu uykuya alıp yattım. Sabah kalktığımda  bilgisayarı çalıştırdım ama siyah ekran dışında bir şey olmadı. Bir an çöktü diye çok korktum. Yazlıkta dizileri izledim bitirdim sadece SPN ile PLL kalmıştı ama canlarım ciğerlerim Doctor Who ile Sherlock gitti diye korktum. Neyse ki düzeltebildim sorunu (Fişi çekip tekrar açtım yani :)
Üç saat kadar da postları okuyup merak ettiğim ürünleri not alarak geçirdim ama en sonunda bitirdim. Bloglovin köşede +99 yanmıyor artık.

Gelelim kitaba. Okuyalı rahat bir buçuk ay olmuştur. Temmuzda günde bir kitap bitiriyordum çünkü. Bir de kitap dizi karşılaştırması yaparken Sookie Dallas'a gitmedi dizide demiştim. Sookie Dallas'a gitmiş. Olay örgüsü biraz değişik olmuş ama gitmiş. Yıllar olmuştu izleyeli o yüzden unutmuşum. Özür diliyorum bunun için.



Kitabın arkasıyla başlamak istiyorum. Sonra yorumlarıma geçeceğim.

Biricik sevgilinizin başının belada olduğunu düşünürken, beyefendiyi bir başkasıyla, iş üzerinde yakalasanız ne yapardınız ? 

Sookie Stakehouse'un sevgilisi bir vampir. İsteyerek hayatına dahil ettiği tek vampir de o. Bill. Yalnız bu aralar Bill biraz uzak. Başka bir eyalette olduğu için değil, başka bir sebep yok! Fesat ve seksi patron Eric'inse ölümsüz çalışanını nerede bulacağına dair bir fikri elbette mevcut. Sookie'nin kendini yeraltı dünyasıdaki Ölüler Kulübü'ne katılmak misyonuyla Jackson, Mississippi'ye giderken bulmasının sebebi de bu. Ölüler Kulübü, vampir sosyetesinin en itibarlı üyelerinin hoş vakit geçirmek ve biraz da 0 grubu kan yumulmak için gittiği tehlikeli bir buluşma noktası. Sookie sonunda sevgilisine kavuştuğunda -ki, son derece ciddi bir ihanet aşamasında- Bill'i kurtarsa mı, yoksa kendi elleriyle mi haklasa, karar veremeyecek! 

Diziyle paralel giden bir kitap Ölüler Kulübü. Bill kaçırılıyor ve Sookie Bill'i arama Jackson'a gidiyor. Bu arada Eric'le daha da yakınlaşıyor. Daha doğrusu Eric hamle yaparken Sookie Eric'i durdurmaya çalışıyor. 

Ayrıca bu kitapta yakışıklı kurtadam Alcide Harveaux ile tanışıyor. Eric'e borcu olan Alcide, Sookie'ye Jackson'da yardımcı oluyor. 

Çabucak biten serinin çabucak biten bir kitabı. Tadı damağında kalıyor insanın. Ben her zaman olduğu gibi Eric varken diğer erkekler Sookie'nin dikkatini nasıl çekiyor diye düşünüyorum.
Kasım ayında serinin okumadığım 8,9 ve 10. kitaplarını da alacağım. 

Dizinin 2. sezon finalinde Bill kaçırıldı. Kitapta ise Bill iş için gittiğini söylüyor ve sonra Eric gelip Bill'in kaçırıldığını Sookie'ye haber veriyor. Bir de kitaplarda olan Bubba dizide hiç yok ama kitaplarda Sookie'nin hayatını birkaç kez kurtarmışlığı var.  

Kitap serinin diğer kitapları gibi Artemis Yayınlarından çıkmış. Çevirmeni ise Deniz Evliyagil. Çevirmeni yazıyorum çünkü çevirmen yazar kadar önemli bir unsur kitaplarda. 353 Sayfa  ve son olarak orijinal adı Club Dead. 

Hepinize mutlu haftalar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder