Yeni Bir Film #13# Imagine Me & You

12:00

Merhabalar :) Geçen haftanın ağır filminden sonra bu haftanın filmi 2005 yapımı bir romantik komedi.




Luce bir çiçekçi dükkanı işletmektedir. Bir gün bir düğüne çiçek sağlamak için anlaşır. Düğün Rachel ile Heck'in düğünüdür. O zamana kadar evliliğinden emin gözüken Rachel koridordan müstakbel kocası Heck'e doğru yürürken bir anlığına Luce ile göz göze gelirler. İkisi de o anda birbirlerinden etkilenirler. Rachel Heck ile evlenir.


Heck ve Rachel'ın ailesi Luce'tan hoşlanmışlardır. Heck Luce'u yemeğe davet eder. Rachel'da Heck'in bir arkadaşını davet eder. Bu arkadaş Cooper Luce'a yaklaşmaya çalışır ama Luce lezbiyen olduğunu söyler. O ana kadar bunu bilmeyen Rachel ve Heck şaşırırlar.


Heck Luce'un Rachel'a arkadaş olabileceğini düşünür. Birlikte vakit geçirmeleri için onları teşvik eder.


Ben filmde en çok Heck'e üzüldüm. Ne olup bittiği hakkında en ufak fikri yoktu ama karısını mutlu edebilmek için çırpınıp duruyordu. Rachel kendine biraz dürüst olabilseydi ve çevresindekilere bu kadar acı çektirmezdi diye düşünüyorum. Evet gördüğünüz gibi Rachel'dan hiç hoşlanmadım. Zavallı Heck.


Heck'i Matthew Goode canlandırıyor. En azından neden izlemek istediğimi açıklıyor bence. Adamın tüm filmlerini indirmişim galiba izle izle bitmiyor. Luce rolünde Lena Headey var. Benim çok sevdiğim bir aktristtir kendisi. Ve Rachel'ın babası rolünde Buffy ve Merlin'den tanıyabileceğiniz Anthony Head var. Buffy'deyken bir adı vardı bu adamın diye düşünüyordum ki o zamanlar Anthony Stewart Head kullanıyormuş onu farkettim. Film IMDB'de 10 üzerinden 6,4 almış. Orta karar bir filmdi. Dediğim gibi Rachel'a sinirlendim, Heck'e acıdım. Pek komedi de yoktu, yani eğleneyim biraz derseniz hayal kırıklığına uğratabilir, romantik yönü ağır basıyordu. Ama komik taraflarıda vardı tabii. Özellikle Luce'un Rachel'a diyaframdan nasıl bağıracağını göstermesi hoştu.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum