Kategoriler

15 Eylül 2013 Pazar

Yeni Bir Film #11# Bend It Like Beckham

Hepinize mutlu pazarlar :)

Bu haftaki filmimiz Türkçesi Hayatın Çalımı Beckham. Ben bu filmi sabaha karşı canım sıkılınca izlemiştim. Daha yazdı (zaman ne çabuk geçti) ve ben sabah 9-10 gibi uyuyup akşamüstü uyanıyodum. Şimdi düzeldi gece 1 gibi yatıp sabah 9 -10 gibi kalkıyorum.

Filme gelicek olursak, belki sabaha karşı izlediğimdendir beni çok etkiledi. Özet vericek olursam eğer,




Jessminder 'Jess' Bhambra hint asıllı ingilterede yaşayan genç bir kız. David Beckham'ın büyük hayranı ve futbol oynamayı çok seviyor. Ama ailesi geleneklerine çok bağlı ve futbol oynamasını kesinlikle istemiyorlar. Jess'in derslerine çok çalışıp hakim olması gerekiyor çünkü ailesi öyle istiyor, bu arada evde yemek yapmayı öğrenip nişanlanan ablasına söz gelmemesi için davranışlarına dikkat etmesi gerekiyor.


Tek sorun şu ki Jess gerçekten iyi futbol oynuyor. Günün birinde arkadaşlarıyla parkta futbol oynarken, bir kız futbol takımında oynayan Jules onu görüyor ve takımın seçmelerine girmesini istiyor. Jess seçmelere giriyor ve kazanıyor. Bir süre ailesinden saklasa da ailesi sonunda öğreniyor ve gitmesini yasaklıyorlar. Bu arada iki kız takım kaptanları Joe'dan hoşlanınca işler karışıyor.


Film ailesi ile futbol arasında kalan bir kızı anlatıyor gördüğünüz gibi. Beni etkileyen şey kızın üstüne çok gitmeleriydi. İyi bir kız ol, bir hintli bu onunla evlen. Ailesini üzmek istemeyen Jess hem onları memnun etmek, hem de sevdiği şeyi yapmak arasında kalması etkiledi beni.


Filmi neden indirmişim bilmiyorum. Jess rolunu Parminder Nagra canlandırıyor. Ben kendisi iptal edilen dizi Alcatraz'da izlemiştim. Jules ise Keira Knightley. Jess ile Jules'un takım kaptanını ise Tudors'tan tanıyabileceğiniz Jonathan Ryhs Meyers canlandırıyor.




IMDB puamı 10 üzerinden 6,7 olan 2002 yapımı bir film.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder