Bitenler #4#

14:00

Merhabalar tekrar :) Blogumu açalı 4 ay olmuş bile :) Bu ayın 11'inde 4 ayı doldurduk :) Bende her ayın 11'inde yaptığım gibi bitenler kutumu boşaltıp fotoğrafladım. En hoşuma giden yanlardan biri Bitenler yazıları. Diğer bloglarda da ilk baktığım ve zevkle okuduğum bölümler :) Genel olarak bir bakalım :)




Gruplar halınde bakacak olursak :


Bu ay bitirdiğim üç kitap var aslında. Ama ikisini e kitap olarak okuduğum için buraya koyamadım.

Dante Denklemi : Bolca fizik içeren bilim kurgu, macera kitabıydı. Yazısı gelecek.

Ölümcül Oyuncaklar Kemikler Şehri : Fantastik, macera kitabıydı. Bunun da yazısı gelecek.

Ölümcül oyuncakar Küller Şehri : Fantastik, macera kitabı. Serinin ikinci kitabıydı. Yazısı gelecek.

Kalemciklerim tamemen blog için ayırdığım ajandamı hazırlarken can verdiler. Bilirsiniz işte neler almak istediğim o kadar çoklar ki anca ajandaya sığdı. Birde yazılarımın tarihleri ile konu ayırımları. Biraz takıntılıyım galiba.


Watsons Cream Body Wash- Naneli : Düşündüğüm kadar ferahlatıcı bir koku değildi. Ben yaz aylarında serinlik hissi verir diye düşünmüştüm. Nanelisinden bir daha almam ama Watsons'ın bu litrelik duş jellerine bayılıyorum.

Dove Arındırıcı Şampuan :  Bu da ara seyahatlerde alınan şampuanlardan biri. Bütün yazımı aldı bu fazlalıkları bitirmek. Güzel serinlik veriyordu fakat kabaran saçlarıma etkisi olmadığı için almam bir daha.

Avon Bronze Tan Maximising : Project Pan'ımdaydı. Kesinlikle işe yaramadı. Bir saat güneşin altında bekleyip bir ton bile atmadı. Buram buram hindistancevizi kokuyordu. Biraz da ışıltılı bir kremdi. Alacağımı sanmıyorum çünkü hem bulamam bir daha, hem de 25 yılın ardından peynir olduğumu kabullenip bronzlaşmaktan vazgeçtim.

Pure'n Soft Daily Protection Feminine Daily Wash : Çok sıvı bir üründü. Bir daha almam çünkü intim ürünler yerine bebe şampuanı kullanmaya başladım. Ama intim kullansam Oriflame'ınkiler güzel oluyordu, pompaları da kolaylık sağlıyordu.


Andrea Foot Spa : Bayıldığım bir ürün oldu. Yazısı gelecek. Tekrar alınacak.

Watsons Dead Sea Purifying Clay Mask : Bu da bayıldığım bir ürün oldu. Yazısı yeni yazıldı. Tekrar alacağım ürünlerden.

Watsons Square Puffs : Çok ince geldi. İki ay sadece bunu kullandım ve anca bitti. İki paketi daha var maalesef. Bir daha almam.

Cottomia Makyaj Temizleme Pedi : Kipa'dan almıştım sanırsam. Güzel bir ürün. Bir lira günlerinde denk gelirsem birkaç tane stoğa atabilirim.

İnci Pamuk : Neden aldığım uzun hikaye olsada temizleme pedleri varken bir daha almam.


Watsons Gel Hand Soap Green Tea & Apple Scented : Çilekli yoğurtlu olana göre daha güzel bence. Diğerlerine de bakacağım ama arada alacağım bir ürün.

Watsons Wet Tissues- Narenciyeli : Kokusu pek hoşuma gitmesi. Diğer çeşitlerine bakacağım.

Molped Daily Care : Başka bir marka aldım bile.

Fresh Baby Wet Wipes : Ellerimi, masaya dökülenleri falan silmek için kullanıyorum. Kipanınkiler daha hoşuma gidiyor koku olarak. En son makyaj malzemelerini düzenlerken kullandım, bitirdim.


Oriflame Milk & Honey 2 in 1 Clenser : Değişik bir temizleyiciydi. Pamuğa döküp uyguluyorduk, temizleme sütü gibi birşeydi. Pek temizlemedi benim cildimi. Bitmekte bilmedi. Hala var mı bilmiyorum ama varsada bir daha alacağım bir ürün değil.

Sensodyne Beyazlatıcı Diş Macunu : Bu tüpte olanları hiç sevmedim. Ne kadar temiz kullansamda kapağı kapattıktan sonra ucundan çıkmaya devam etti. Kapağı falan kirletti. İkidir beyazlatıcı ürününü kullansamda bir etkisini göremedim Sensodyne'nin. Temizlik olarak hoşuma gitsede, azıcık beyazlatsın istiyoruz kardeşimle.

Oriflame Essensials Balancing Face Cream : Bana yağlı bir ürünmüş gibi geldi, ki yağlı cildimde pek hoş olmadı. Az az sivilceli yerlere sürdüm, bu yüzden de bitmek bilmedi. Bir daha alcağım bir ürün değil.

Oriflame Fire Edt : Kokusu güzeldi ama daha çiçeksi kokular seviyorum ben. Ama indirimde görürsem alabilirim.


Acuvue Oasys Contact Lenses : İki ayda bir değiştirdiğim lenslerim. Yenilerini açtım bile. Bir ay öneriyorlar ama ben iki ay sonra attığımda bile gözümde en ufak kaşınma vs yapmamıştı. Süresi geldi diye attım.

Oriflame Optimals Seeing Is Beliving Multi Benefits Eye Cream : Ben bunu hangi akla hizmetse 20 yaşımda falan almıştım. Tabii kullandığım kısa sürede etkisini göremeden bırakmışım kullanmayı. Attım o yüzden.

Flormar Crystal Shine Nail Enamel : Pırıltılı bir pembe. Kaç yıldır benimle, yapısı bozulmuş kuruduktan sonra bile dağılıveriyordu. Pembe pek sevmiyorum artık o yüzden almam.

Oriflame Kajal Eyeliner : Ucu eridi, dibinden oynadı. Bende kalanını eritip bir yere koydum fırçayla sürerim belki diye.

Oriflame Long Wear Nail Polish : Bu da eski ojelerimden. Almam bir daha.

Erkek parfümü testerı : Kullanan kimse olmadığı için çöpe gitti. Parfümevi yollamıştı.

Lady Black Tester : Lady Gaga'nın parfümünün çakması. Kullandım ama benim zevkime göre fazla şekerli geldi. Gene de güzel bir kokusu vardı. Bu da parfümevinden.

Makyaj malzemelerini temizlerken çıkan fırçalarımı da attım. Bir kısmı paletlerden çıkanlar, bir kısmıda makyajla ilgilenmezken aldığım süngerler. Daha var elimde sünger, bitsin diye uğraşıyorum. Bir de kirpik kıvırma aletinin yastığı var. Yedek vardı onu taktım yerine. Bunların yedekleri bulunabilse çok güzel olacak.

Böyle yazınca çok ürün bitirmişim onu farkettim. Project Pan'dakiler de bitse güzel olur. Gelecek ay görüşmek üzere.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum