Kategoriler

28 Eylül 2013 Cumartesi

Alışveriş #9#

Herkese merhabalar :) Geçen cumartesi günü arkadaşlarımla Forum Bornova'da güzel bir gün geçirdik :) Neler aldığıma gelecek olursak eğer :




Fresh'n Soft ISlak Mendil:  4 paketi 2,5 liraydı. Sürekli çantamda duruyor bir paket.

Watsons Islak Mendil: 3 tanesi 3 liraydı. Narenciyelisi hoşuma gitmedi diye bu sefer sakurayı denemek istedim.

Ikea Kokulu Mum: Yağmurun başlamasıyla elektrik kesintileri başladı bizim burada. Çok güzel yeşil elma kokuyordu. Kendimizi tuttuk ve bir taneyle çıktık.

Starbucks Mints: Kabı çok hoşuma gitti :) Cüzdanıma bile sığıyor :) Gerçi ben cüzdanıma telefonumu sokup sınava girmiş insanım :)

Benim aldıklarım bu kadar. I love... serisinin el kremini denemek istedim ama testerı yoktu maalesef. Ama arkadaşım kendisine ve ablasına Rimmel'in 3 in 1 Bronzer'ından aldı. İki al bir ödeydi galiba çünkü birini bedavaya aldı :) Evet içim gitti ama kendimi tuttum :) D&R'da da birşey almadan çıktım ki 10 liraya kitaplar var güzel güzel :) Kendimi kutlamak için gideyim de mumumu yakayım :)

İyi haftasonları :)

2 yorum:

  1. Ben sakuralı mendilleri yiyorum resmen. Şiddetle tavsiye ederim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de elim ilk ona gitti zaten :D

      Sil