Alışveriş #8#

15:47

Herkese merhabalar :) Dün Kemikler Şehrini izlemek için Agora'ya gittim. Gitmişken Gratis'e ve D&R'a uğramamak olmazdı tabii :) D&R'dan birşey almadım (çok güzel kitaplar vardı :( ) ama Gratis'ten küçük bir alışveriş yaptım. Tabii diyet dolayısıyla sadece ihtiyacım olan şeyleri almam gerekiyordu. Bnde evden çıkmadan küçük bir liste yapmıştım ve listeye uydum :) Bakalım neler almışım




Günlük Pedim bitmişti. Birde Carefree deniyeyim dedim.

L'Action kıvırcık saçlar için saç maskesi : burada ki listemdeydi. Miskin kek'de görmüştüm. Daha sonra yazısı gelecek.

Andrea Foot Spa : Ojebalonjoje'nin blogunda okuduğum ayak banyosu. Suya attıktan sonra jel haline geliyor. Değişik bir deneyimdi ben çok sevdim. Bunun da yazısını yazacağım. Bu ürünü kendi başıma bulamadım, ben de görevliden yardım istedim. Jel haline gelen ayak banyosu dedim buluverdi sağolsun :)
Ojebalonjoje'nin yazısını okumak isteyenler buraya bakabilirler.

Sonra Tchibo'ya girdim. Çok güzel şeyler vardı her zamanki gibi. Kahve kapsülü tam olarak ne bileniniz var mı? Aslında gözüme üç çekmeceli karton bir kutu kestirmiştim ama ihtiyacım olan birşey alayım diye düşündüm ve yapışkanlı aynalardan aldım.


Ne yazık ki dümdüz bir yere yapıştırmanız gerekiyor yoksa eğri büğrü net olmayan bir görüntü ile karşılaşıyorsunuz. Bizim banyonun fayanslarında da ne akla hikmetse hafif dalgalar var. Banyoda işime yaramadı :( Bende dolap kapağımın içine yapıştırdım bir kısmını. Bir kısmını da kapımın arka duvarına yapıştırdım. Kapıdan çıkarken son kez bakayım diye. Plastik duvar boyalarını mahvediyor söylemedi demeyin. Arkasındaki yapıştırıcı çok kuvvetli. Ben yerini beğenmeyip çıkarttım aynayı, duvar boyası olduğu gibi arkasındaydı. Bir şekilde çözdüm sorunu ama dikkatli olun, emin olmadığınız yere yapıstırmayın diyorum. Banyo fayanslarından sökmek için yarım saat uğraştık kardeşimle. Bu alışveriş de bu kadardı.

Filmi sorarsanız muhteşemdi. Kitabını da okumuştum. Kitabından daha güzel olmuş çok beğendim. İlk defa böyle birşey oldu. Geneldi kitabı olan filmleri izlemek istediğimde önce kitaplarını okuyorum. Bazı filmler vasat, bazıları tam beklediğim gibi oluyodu ama beklentimin üzerine çıkan bir filmle karşılaşmamıştım hiç. Doğaüstü yapımları sevenler denesinler derim.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum