Alışveriş #7#

12:00

Merhabalar :) Kozmetik diyetinde olduğumuz için çok alışveriş yapamıyorum daha doğrusu kendimi tutup gerekli şeyler ile yetiniyorum. Bu seferde sadece ihtiyacım olan şeyleri aldım ve çıktım :)




İlk olarak dışarı her çıktığında elini sürekli temizleyen biri olarak ıslak mendil aldım. Narenciyeli ya da greyfurtlu tam bilemediğim bir mendil. Kokusunu pek sevmedim. Bitince bir daha alacağımı sanmıyorum.

Watsons Bebek banyo jeli. Intimler yerine bebekler için üretilen ürünlerden kullanmaya karar vermiştim. Daha doğal gelmişti bana.

Ve maskeler. İkisini kullandım bile. Benim cildime çok iyi geldi. Yumuşacık yapıyor cildimi. Yazısını ilerleyen günlerde yazmayı planlıyorum.

Evet ağustos ayında yaptığım tek alışveriş bu oldu. Kendimi kutluyorum, eylül ve ekim ayında da devamını bekliyorum. Diyetinizi bozmayın kızlar :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum