Merak ettiklerim #8#

10:00

Merhaba :) Defterimi unuttuğum için bu haftanın beşlisi bilgisayardaki ve telefonumdaki ürünlerden olacak.

1) Rival de Loop Krem Peeling : Bunun hakkında iyi şeyler duydum. Bakalım bende işe yarayacak mı?




2) Maybelline The Colossal Volum Express Mascara : Yine bir maskara :)


3) CK One Summer : Dün Shock'u denedim ama hiç benim tarzım değilmiş kokusu. 

4) Biotherm Eau Oceane : "Deniz kokusunu vücudunuzda hissetmek için ideal parfüm." diyordu yazısında. Deniz deniz koksa ne güzel olurdu :) Seinfeld'de Kramer'ın böyle bir projesi yok muydu :)


5) Aussie 3 Minute Miracle :

Bu şampuanlar hakkında çok iyi şeyler duydum. Dalgalı saçlar için olanı varsa alıp denemek istiyorum.


İçlerinde denediğiniz var mı?



  • Share:

You Might Also Like

5 yorum

  1. Maybelline'in maskarasını kullandım ve en sevdiğim 2. Maskaram oldu. Kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlki neydi merak ettim şimdi :) Elimde iki tane açılmamış duruyor sonuncuya geçmeden yeni almam herhalde ama kesinlikle deniyeceğim ileride bir zaman

      Sil
  2. İlki Oriflame Beauty Power Curl maskaraydı. Benim ilk maskaramdı ve özellikle bitmesine yakın aşk yaşadık :) Şimdi elmde sırasını bekleyen 5 tane maskara var. Yeni şeyler deneme hevesimin kurbanıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk maskaramı Oriflame'dan almıştım. Ama doğru düzgün makyaj yapmıyordum o sıralar ve ne istediğimi bilmiyordum. Sonrada bir daha deneme fırsatım olmadı.

      Sil
    2. Aynı durum benim için de geçerliydi. Sonradan başka maskaralar denedikçe aslında ne güzel olduklarını fark ettim.

      Sil