Merak Ettiklerim #7#

04:22

Herkese günaydınlar :) Bu postları yazmaya devam edeceğim ama kozmetik diyetinden dolayı şu sıralar bitenlerin yerine yenisini koyma dışında alışveriş yapmıyoruz bildiğiniz gibi. Halbuki Watsons çok güzel indirimler yapmış hemen liste yapmaya koyulmuştum ki diyeti hatırladım. Gene de bu istediklerimi işaretliyorum ki elimde kalmayan bir ürün olursa hemen gidip bu listelerden seçeyim :)

1) Nivea Duş Kremleri :



Çoğu bloggera gitti bu ürün ama bana gelmedi. Ben de Listeme ekledim. Kuru cildim olmadığı için normal ciltler için olanını yazdım.

2) The Balm Put A Lid On It


Şu anda Rival de Loop'un bazı var ama bunu da çok merak ettim. Hakkında iyi şeyler okudum.

3) Essence Gel Eyeliner :


Bu eyelinerı kaç aydır arıyorum hep kalmadı diyorlar. Üretilmiyor mu acaba :( Bulursam stok yapacağım.  Yok bulamıyorum hiçbir yerde. Bulursam alırım ama çıkardım listeden :)

4) Madensuyu + 10 Damla Limon Suyu : Bunun yağlı ciltler için etkili bir tonik olduğunu okumuştum. Hazır elimdeki tonik biterken bir deniyeyim istedim.

5) Neutrogena Deep Clean Invigorating Daily Scrub :

Hemen her istek listemde olan temizleyicilerden biri. Hepsini deneyip en uygununu bulmak istiyorum. O kadar çok ürün var ki ben hepsini deneyene kadar 50 yıl geçer gibi geliyor bazen. 

Bu haftalık bu kadar :) Kendinize iyi bakın :)




  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. nivea duş kremi bana da gelmedi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle olmuş. Bir daha sefere bize de gelir diye umut ediyorum.

      Sil