Kategoriler

15 Ağustos 2013 Perşembe

Yeni Bir Ürün #8# Peloid Yüz Maskesi

Merhabalar :)

Bu haftanın ürününü düşünürken aklıma aldığım maske geldi. Bende hemen kullanayım, yorumlarımı taze taze yazayım dedim :)




Bana biraz kuru geldi, hepsi mi böyle yoksa yukarıdan delerken içine hava mı girmiş merak ettim. Çok sertti. İçindekini alabilmek için masanın üzerine koyup bıçak arkasıyla sıyırmak zorunda kaldım.

Arkasında Yağlı ciltte 25-30 dk, normal ciltte 15-20 dk ve kuru ciltte 10-12 dk bekleneceğini söylüyor. Ben tabii ki yarım saat bekleyeceğim.

Ciltte hemen kuruyor, daha tamamını yüzüme sürememişken ilk taraf kurumuştu bile. Kuruduğunda yüzü basit bir şey için hareket ettirsek bile pul pul dökülüyor.

Yarım saat sonra çıkarttığımda cildim yumuşacık, ipek gibi oldu. Ayrıca suyu görünce çözüldü, kolaycacık çıkıverdi yüzümden. Yüzümü yıkarken yüzüme çok kuvvetli demir kokusu geldi, bir yeriniz kanadığında burnunuza gelen koku gibi. Sudan mı maskeden mi bilemedim geçti zaten kokuda.

Beğendim ben maskeyi. Tekrar alabilirim.

Siz denediniz mi?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder