Kategoriler

1 Ağustos 2013 Perşembe

Yeni Bir Ürün #6# Deborah Milano Clear Skin

Herkese merhabalar :) İzmir çok sıcak, Seferihisar İzmir'e göre daha serin olsa bile şu anda sıcaktan durulmuyor. Duştayken terliyoruz o derece bir sıcak var. 

Bugün için seçtiğim ürü Deborah Milano'nun Clear Skin yüz temizleme jeli. Bu ürün bana bir çekilişten çıkmıştı o yüzden bir an önce kullanıp gözlemlerimi sizlerle paylaşmak istedim. 

Ürün cilt ve makyaj temizleyici olarak geçiyor. Ben hiç makyaj temizlemek için denemedim. Bunun iki nedeni var. Birincisi yaz aylarında gerçekten önemli bir olay yoksa makyaj yapmıyorum. İkinci nedeniyse hadi yaptım diyelim bu sıcaklar da sürekli terlediğim için yarım saate makyaj namına bir şey kalmıyor. Ürünün arka tarafındaki açıklama şöyle :


Bereketli bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Bol bol kullanmama ve bir aydır kullanmama rağmen daha bitmedi. Clear Skin'in yarısı kadar kullandığım Neutrogena Visibly Clear 3 haftada bitmişti.

Her jel ürünü kullandığım gibi bu ürünü de Loreal'in makyaj temizleme pedi ile kullandım. Bir kaç sefer elimle de uyguladığım oldu. Temizlemesi için orta diyebilirim. Loreal'i uyguladığımda olduğu gibi cildimin nefes aldığını hissetmedim ama Neutrogena'dan daha iyi temizlediği kesin. Cildimi yumuşatıyor.

Gelelim benim beğenmediğim özelliklerine : İlk olarak kokusu bir garip. Bana tütün kolonyalarını hatırlattı. Tabii daha hafif bir koku ve yüzü temizleyince koku kalmıyor ama daha hoş bir kokusu olabilirdi bence.

İkinci ve son olarak da köpürmüyor. Köpürtmek için elimden geleni yaptım ama köpürmedi maalesef. Ben köpüren ürünleri daha çok seviyorum sanırım çünkü köpürmeyince büyük hayal kırıklığına uğradım.

Yorumlarım bu şekilde. Daha bitirmedim ürünü. Bir ya da iki haftaya biter gibi geliyor.

Herkese iyi günler dilerim :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder