Yeni Bir Kitap #7# Sevimli Küçük Yalancılar - Tehlikeli

10:00

Merhabalar :) Bu haftaki kitabımız Sevimli Küçük Yalancılar'ın 6. kitabı .



İlk olarak kapağa bakalım :

Rosewood kasabası bir fotoğraf karesinde harikulade görünse de, bazı fotoğrafların aldatıcı olabileceğini unutmamak gerekir; tıpkı kasabanın en güzel ve yaramaz dört kızı gibi ...
Hana, Rosewood gençliğini doğru yoldan saptırma görevini üstlenir ve ilk olarak okuldaki çekici bir öğrenciyi gözüne kestirir. Aria, erkek arkadaşının geçmişi öğrenmek için casusluk yapmakla meşguldur. Masum Emily artık mahrumiyetten uzak durma kararı alır. Spencer'ın durumu ise çok vahimdir çünkü ailesinden bir şeyler çalmaktadır.

Fakat güzeller güzeli dört kızı bekleyen yepyeni bir tehlike kapılarına dayandığında işler değişir. Alison'ın katili tutuklanıp, A'nın gerçek kimliği ortaya çıkınca nihayet güvende olduklarını düşündükleri anda, ortalığı kızıştıran yeni bir A ortaya çıkar. Dünyalar güzeli dört kızın hayatı büyük bir tehlike altındadır şimdi.

Kapak böyle. Benim yorumlarıma gelecek olursak eğer kitabın sonu bomba bir sürprizle bitiyor. Ortada kalan bir çok konu var. Kitabı okurken sürekli Spencer yapma dedim içimden bu kadar açık bir şeyi nasıl göremezsin dedim. Kapakta da yazdığı gibi Spencer ailesinden habersiz çok büyük paralar harcadı. Hanna tutturmuş bir popülerlik gidiyor hiç mantıklı değil bazı davranışları. Aria, zavallı Aria hep kendinden büyüklere tutuluyor, her seferinde daha da tehlikeli oluyor bu kişiler, yaşıtlarının nesi var yavrucum dedirtti bana. Ve Emily, içlerinde en az sırrı olan Emily ama onunda kafası karışık ve yalanla suçluyor sevgilisi. Sevgilisi büyük şok bu arada asla tahmin edemezsiniz. 

Bu kitap serinin bendeki son kitabı. Daha bir sürü kitabı yazılmış ve bir sonraki kitabı da türkçeye çevrilmiş. Bir sonraki kitabın adı Kalpsiz. Ayrıca ara kitaplarda çıkartmış Sara Shepard. 

Kitap martı yayınlarından çıkmış. 15 TL. Bildiğiniz gibi ben blog satışı yapıyorum  ve 7.5 TL'ye satıyorum. Şuradan bakabilirsiniz. 

Kitap Gülfem Çırak tarafından çevrilmiş. Orijinal adı Pretty Little Liars Killer. Toplam 380 sayfa .

İyi okumalar :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum