Yeni Bir Dizi #10# Supernatural

10:00

Yayın listemi evde unuttuğum için bu hafta ve gelecek hafta neler yazmam gerek hiç haberim bile yok. Sıralama tamamen aklıma ilk gelen dizilerden oluşuyor. (Tabii ilk sırada Doctor Who vardı ama yazdım onu. Bugün 4 Ağustos ve akşam yedide 11. doktorumuzun yerine gelen doktoru açıklayacaklar BBC'de. Heyecan tavanda. Bir yandan da üzülüyorum. Matt'i severim ben enerjisi çok farklı. Ayrıca David Tennant'dan sonra doktora değil hikayeye odaklanma fırsatı buldum. David'e nasıl dikmişsem gözlerimi son sezonunu hiç hatırlamıyorum :p )




Dizi adından da anlaşılacağı üzere doğaüstü bir dizi. Kendilerini bildikleri süre boyunca doğaüstüleri avlayan Dean ve Sam Winchester'ın hikayesini anlatıyor. Benim için fazla karanlık bir dizi. Tamam korku filmlerini severim, gerilim filmlerini de ama Supernatural ikisine de sahip ve art arda ( bu ikileme evde soruna yol açtı) bir sezondan fazla izlenmiyor. Ben genelde bir sezonu izleyip (o da iki haftada ki bu benim için gerçekten uzun bir zaman.) sonra yaklaşık bir yıl kadar ara veriyorum.


Dizinin hoşu giden bir yanı da her sezon değişen ve o sezonun ana hikayesine uygun olarak değişen giriş jenerikleri.


Winchester'lar mutlu bir ailedir. Küçük oğulları Sam 6 aylık olduğunda işler değişir. Sam'in annesi öldürülür ve Sam'in babası bunu yapanı bulmaya çalışır. Tabii tek sorun öldürenin sarı gözlü bir iblis olması dışında. Doğaüstüleri avlamaya böyle başlayan baba Winchester iki oğlunu da avcı olarak yetiştirmek ister. 

Dean babasının izinden gider ve bir avcı olur. 


Sam'se tüm bunları arkasında bırakır ve üniversiteye gider. Hukuk'a kabul edildiği gün ( Hukuk amerikada üniversiteden sonra uzmanlaşılıyor biliyorsunuz. Üniversite boyunca hukuk eğitiminde işe yarayacak dersler alınıyor.) Abisi Dean ortaya çıkıyor ve tek bir iş için yardımını istiyor.


Sam bunu kabul ediyor ama eve geri döndüğünde sevgilisini aynı annesinde olduğu gibi öldürülmüş buluyor. Bunun üzerine intikam için sarı gözlü iblisi avlamaya başlıyor ve Dean ile birlikte tüm ülkede dolaşıp, diğer insanların fark etmediği doğaüstü işaretler ararken bir yandan da iblisi bulmaya çalışıyor.


Tabii bu ilk sezonun hikayesi. İşler her sezon değişiyor. Ben her sezon Sam'e biraz daha gıcık oluyorum. Sezon sezon hikayeler o kadar ilerliyor ki bir yerden sonra melekler giriyor işin içine.

Castiel ile Dean'in ilişkisi de komik. Espritüel Dean ile kelimeleri sadece gerçek anlamlarıyla anlayan Cass gerçekten komik görüntüler sergiliyor.

2005 yılında yayınlamaya başlayan Supernatural IMDB'de 10 üzerinden 8,5 almış. 9. sezon 15 Ekim'de CW kanalında başlayacak. 


Korku ve gerilim filmlerini seviyorsanız kaçırmayın derim. Aşağıdaki video Supernatual'ın kendi bölümlerindenbirinin girişinde kullanılmıştır. Dean' ve Sam hakkındaki genel tüm görüşleri de destekliyor video :)

                                     

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum