Yeni Bir Ürün #7# Clearskin Instant Spot Treatment

10:00

Mutlu bayramlar  :) Bu hafta Avon'dan aldığım ve ikinci paketini bitirmek üzere olduğum Clearskin Instant Spot Treatment hakkında gözlemlerimi aktaracağım.




Bu tip ürünler çıkan ya da çıkmak üzere olan sivilcenin üzerine sürülüyor biliyorsunuz. Amaç : Sivilce daha çabuk kurusun. Ben bir kutu Oriflame, iki kutu Avon ürünü ve bir arkadaşımın tavsiyesiyle bir kutu da göz pomadı kullandım. Arkadaşım çıkan sivilcesini bir günde kuruttuğunu söyledi. Bende tabii ki öyle bir
şey olmadı.


Açıkçası ben bu ürünlerden hiçbirinin faydasını göremedim. İşe yarar diye aldım ama benim cildimde hiçbir işe yaramadı. Ürün jel şeklinde, sivilcenin üzerine uyguluyorsunuz. İçerisinde %2 Salisik asit olduğu için hafifçe yakıyor, aynı salisik asitli toniklerde olduğu gibi. 15 ML bir paketi.

Bende bir tüp de pomat var yara için almışım muhtemelen, bu bitsin onu kullanacağım, sonra da bu tip ürün almam her halde. Zaten hiçbir şekilde öne geçemiyorum sivilcelerin bari üzerini bir şeyler sürüp cildimi daha fazla yormayayım.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum