Bitenler #3#

00:31

İyi aksamlar :) Hazir arkadasimdayken cektigim resimleri paylasayim dedim fazla bekletmeden :) Bakalim gecen ay neler bitirmisim :) Once toplu bit gorunus






Detayli ekleyecek olursam ;




1) Bioblas Sampuan : Daha once aldigimiz urunler bitsin bir an diye kullandim, yil boyu kullanilan yazlikta gelip gittikce alinan,unutulup tekrar alinan urunler. Kardesimle kullanip bitirmeye calisiyoruz

2) İdil Gul Suyu: Bu urun gul suyu olmaktan cikmisti. İlk once icine yarim limon siktim. Sonra yuzumu yakti diye Migrosun urunlerinden i am tonik kattim yarim sise. Sonra bir sise daha kattim ayni tonikten. Hicbir ise yaramiyordu.
3 L'oreal Arginine Sac Kremi : Benim sacimi cok doktu. Kardesimde birsey olmamis ama.



1) Summersun After Sun: Kenarda unutulmus gitmis. 2 sise attik kac yil olmus alali.

2) Giorgio Bellini After Sun : Bunu da alali bir on yil olmustur rahat. Attik gitti :)

3) Bilboa Bambi Color 30 Spf : Kokusu bir degismis, bir garip kokuyo.Bimden almisiz oyle diyor kardesim kullanilmamis bile duruyodu oldugu gibi.



1) Deborah Milano Clear Skin Cleansing Gel : Bitmesi 6 hafta surdu ama bitirdim sonunda.

2) Oriflame Hair X Winter Care Durulanmayan Sprey : Kokusu hostu. Ama kis icin ozeldi bir daha uretiliyor mu bilmiyorum bile. Bulursam alabilirim.

3) Veet Tuy Dokucu Krem : Dibinde azicik kalmis ativerdim.

4) Peloid Maske : Tekrar almayi dusunuyorum. Cok guzel yapmisti cildimi.

5) Watsons Mini Wet Wipes : Bana az geldi. İcinde 8 tane vardi. İki gun yetmedi bana. Watsons'in yaseminli islak mendilleri cok guzel kokuyor. Alirsam indan alirim.

6) Oral B Dis Fircasi : 3 ayda bir degistiriyorum dis fircami. Uc ayin sonunda dagilmamis ayni duruyordu. Mecburiyette almistim ama bir daha alabilirim.

7) Oriflame Hyper Stretch Lash Serum : Bundan cok memnun kaldim. İndirimdeyken kesinlikle alirim. Birde maskarasi vardi kirpikleri besleyen. Ondan da alirim.

8) Avon Clearskin Clear Emergency : Bende hicbir ise yaramadi. Ama brnim sivilcelerim inatci ise yaramiyor hicbir sey.

9) Sensodyne Beyazlatici Dis Macunu : Sensodyne'nin metal tupte olanini aldim ama ondan hic memnun kalmadim. Bu macuna devam.

Telefondan yazdigim icin resimleri goremiyorum. Atladigim birsey olmussa haber verebilirseniz duzeltirim gorur gormez.

Herkese iyi aksamlar :)
posted from Bloggeroid

  • Share:

You Might Also Like

5 yorum

  1. Oriflame'in kirpik serumu bende de var. Yeni kullanmaya başladım. Ne kadar sürede etki ediyor? Ve sende nasıl bir etkisi oldu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kirpiklerimi uzattı diyebilirim. Ama bendeki etkisi en çok dökülmede gördüm. Çok dökülüyorlardı bayağı azalttı dökülmesini. 4 ay kullandım, iki hafta sonra görmeye başlarsın etkilerini diye düşünüyorum.

      Sil
    2. O zaman sabırla kullanmaya devam edeceğim. Benim kirpikler hem dökülüyor hem seyrek hem bana göre kısa. Bu sorunlardan birini çözse kardır :) Teşekkürler

      Sil
    3. Bu ürünün birde maskarası varmış. Düzenli kullanıldığında kirpikleri uzatmaya yardımcı oluyormuş. Onuda bir dene istersen.

      Sil
  2. Ondan da aldım ikisini birlikte kullanmaya başladım :) inşallah duzenli kullanıp sonuç alabilirim.

    YanıtlaSil