Alışveriş #6#

10:00

Merhabalar :) Bu üç ay diyetteyiz ama insanın yanında kız kardeşi varsa alışveriş yapmaması imkansız oluyor. Benim küçüğüm beni sınırsız para kaynağı olarak gördüğü için aklında ne varsa o alışverişte bakılıyor. Bu alışveriştekilerin çoğu ona alındı :)




Ben bu alışverişte kendime sadece Garnier'in toniğini aldım çünkü toniğim bitmişti. Aklımda Neutrogena vardı ama Agora Gratiste bitmişti, kasadaki kadın da ben anlamamışım gibi Garnier vereyim daha iyi dedi. İhtiyacım olduğu ve o koca listemin bir yerinde olduğuna kesin gözüyle baktığım için aldım (evet varmış, üstü çizildi).

Orkid günlük ped : Kardeşimin

Palmolive Body Butter : Tamamen vanilya hastası küçüğümün yalvarması. Harika kokuyor ama.

Bu üçü kasada 29 Tl eti. Görevli 30 TL üstüne indirimli ürünler olduğunu söyleyince Peloid'in maskesini aldım.

Diadermine Göz makyaj Temizleyici ve Eczacıbaşı Antibakteriyel El Sabunu indirimden alındı. Sabun 3 TL, Diadermine 5 TL. Diadermineler kasada beklerden tam arkamızdaydı orijinal fiyatı 16 TL'ymiş bunu da öğrendik o arada.

Agora'daki vazgeçilmezlerimizdn Remzi Kitapevi'ne girdiğimizde ilk masadaki ingilizce kitapların güzelim kapakları çarptı gözümüze. Sherlock Holmes, sert kapaklı gördüm. Çoook güzeldi ama Sherlock Holmes'un türkçesini bile bazen anlayamadığımdan (Bazen beynim duruyor kalıyorum öyle.) almaya yeltenmedim bile. Kardeşim "Küçük Prens"in ingilizce versiyonunu gördü.Kendisi hazırlık atlamak için uğraştığından kıramadım aldım. Kitap 9 TL. Ayrıca Küçük Prens'in türkçesi 16 TL. Nasıl iş anlamadık biz. İngilizcesi de basitmiş bu arada birkaç kelimeye bakarak rahat okunabilir bir kitap.

Bu kısa ama kardeşimin istekleriyle dolu alışveriş bu kadar. (Birde küçüğüme sabahlık aldık Marks & Spencer'dan çok güzel ve çok ucuza geldi :) Hepinize iyi günler diliyorum.

Bir de sorum var Peloid'in maskesi nasıl ?

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum