Kategoriler

19 Temmuz 2013 Cuma

Merak Ettiklerim #5#

Merhabalar :) Bu haftaki merak ettiğim beş ürün şunlar :



1) Rimmel Stay Matte Pudra : Rimmel'i çok severim bilirsiniz, pudra olarak alternatifim olsun isteyince ilk aklıma Rimmel geldi :)


2) Flormar Ultra Black Eyeliner :  Bu kalem çok iyiymiş diyorlar, denemek istedim. Ayrıca bir videoda eyeliner sınırlarını önce kalemle belirlediler daha kolay oldu belki bu şekilde yaparsam tüm göz kapağımın siyah olmasını önlemiş olurum.


3) Loreal Volume Million Lashes : Bu maskara göz rengini ortaya çıkarıyormuş. Acaba benim gözlerimde arada sırada belirginleşen o ufacık yeşilliği belli edebilir miyim merak ediyorum.



4) Lush Brazened Honey Mask : Bu haftaki maske Lush'tan. Maalesef internet üzerinden sipariş edilemiyormuş. Ankara ya da İstanbul'a yolum düşerse alacağım 


5) Rimmel Oje 058 Lemon Drop : Rengine bayıldım. Normalde sarı sevmeyiz özellikle kardeşim nefret eder saçımın rengini koyu sarı bile olsa sarıya değiştirmemi istemez. Ama bu rengi çok güzel kesinlikle almalıyım.



Bu haftanın merak edilenleri bu kadar kendinize iyi bakın yarın görüşmek üzere :)

7 yorum:

  1. Rimmel Stay Matte Pudra hem ucuz fiyatlı hemde kalıcı olduğu söyleniyor bende merak ediyorum gercekten alınacaklar listemde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk önceliğim her zaman Rimmel London :) Bu üründen genelde memnun kalmışlar bende denemek istedim :)

      Sil
  2. Stay matte iyidir .Flormarın o kalemini hiç taviye etmiyorum .Rimmel lemon dropda harika bir renk ama iki kat uygulamak gerekiyor .:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar'ın kalemi hakkında genelde iyi şeyler okudum sen neden tavsiye etmiyorsun ? Kafam karıştı şimdi :D Genelde iki kat sürerim ben sorun değil yani :D

      Sil
  3. Flormar'ın kalem eyelinerından üç dört tane bitirdim. Bence harika ^_^ Rimmel London'ın o ojesi bende var, limon kokuyor ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi gibi kokusu da güzel mi peki :D

      Sil
    2. Fairy bulaşık deterjanı gibi kokuyor :)

      Sil