Kategoriler

12 Temmuz 2013 Cuma

Merak Ettiklerim #4#

Herkese Merhaba :) Bakalım bu hafta merak ettiğim beş ürün neymiş :



1) Sebamed Clear Face Renkli Sivilce Örtücü Krem : Galiba concealer bu. Ürünlerin tonları uymadığı için evde de kullanabilirim .

2) Sebamed Roll- On Blossom : Çiçek kokularını daha çok severim parfümlerde. Fresh ve Active olarak iki çeşidi daha varmış. Sırası gelince onları da denemek istiyorum. 



3) Watsons - Mud Therapy : Çeşitleri varmış sanırım hepsini denemek istiyorum :) Mor olanla başlayalım bakalım :) 

4) Essence My Base : Essence bu ürünü makyaj bazı olarak üretmiş ama çok ışıltılıymış. Okuduğum bloglarda genelde aydınlatma için kullanılmıştı. Bende aydınlatma için kullanmak istiyorum.


5) The Balm Betty Lou  Manizer : Bazıları allık olarak kullansa da ben contour yapmak için kullanmak istiyorum.


Bu haftalık bu kadar, kendinize iyi bakın :)


4 yorum:

  1. Sebamed sivilca örtucuyu blogumda Yazmistim bn sevdim bitek rengi problem ;) roll on uda siparis verdim bugun gelecek bekliyorum bnde merak edyrm

    YanıtlaSil
  2. Büyük ihtimalle senin blogünda gördüm :) Genelde evde kullandığım için renkli ürünleri renk o kadar sorun olmuyor benim için :) Blogları incelemeye başladığımdan beri o kadar çok ürün ve marka tanıdım ki :) Benim de blog açmama neden olan buydu zaten :) Bende fikirlerimi paylaşmak istedim merak edenlerle :) Roll on'un kokusunu merak ettim eğer çiçek kokuyorsa baş tacımdır kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdi kokladim:) fresh yumusak bir kokusu var ama bana cicek kokusu gibi gelmedi

      Sil
    2. Simdi baktimda bendeki zatn senin istediğin degilmis ;) bndeki fresh olan

      Sil