Kategoriler

5 Temmuz 2013 Cuma

Merak Ettiklerim #3#

Merhabalar :) Bu haftanın beşlisi ile karşınızdayım :)




1) Beauty Formulas Deep Cleansing Nose Pore Strips :

Duyduğum kadarıyla bu bantlar kömür tozu içeriyormuş. Cettua'nın bantları bende işe yaramadı birde bunu denemek istedim..


2) Neutrogena Alcohol-Free Toner: Elimdeki bitmek üzere Neutrogena ile başlamak istedim.  Ben gittiğim yerde bulamadım ama kuzucum kardeşim okul etrafında keşfettiğim kozmetikten getirdi benim için. 


3) The Balm Balms Away : Merak ettiğim ürünlerden. En iyisi hangisi bulmak için tek tek hepsini denemeyi planlıyorum :)


4) Rimmel Match Perfection  Concealer : Sivilcelerim çok arttı bu aralar ne yapsam işe yaramıyor :/

5) Peeling: 3 aspirin, 3 damla su ve bir çay kaşığı ile yapılan bu peelingi denemek istedim. Aspirinleri çay tabağına koyup üzerine suyu ekleyip çözünmelerini bekliyorsunuz Sonrada balı ekliyorsunuz. Bal ve aspirini ayrı ayrı sivilceler için farklı yerlerde öneriyorlardı bu da sivilceli ciltler için .

Bu haftalık bu kadar :) Gelecek hafta görüşmek üzere :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder