Kozmetik Diyeti +Kitap Diyeti + Project Pan 1

10:00

Sevgili Alice hepimizi 3 aylık kozmetik diyetine çağırdı ki elimizdekileri bitirelim yeni cicilere yer açılsın. Benim koca bir defter dolusu istediğim olduğu için elimdekileri ne kadar çabuk bitirsem kar. Alice'ciğime teşekkür ediyorum ve merak edenleri yazısına şuradan yolluyorum.

Kasımın başında bitecek olan diyetimiz için aylık project pan daha kolay olur gibi geldi bana. Tabii ben yazlıkta sıfır makyajla gezerken makyaj malzemeleri sonraki aylara kalacak maalesef.

Hazır kozmetik diyetine girmişken ben kendimi bir de kitap diyetine sokuyorum. O kadar çok okunacak kitabım var ki şu anda bir kitabı genelde bir günde bitirdiğim halde (evet hızlı okurum bin sayfalık Harry Potter ve annemin koyduğu süreler sağ olsun ) elimde okunacak milyon tane kitap var. Tamam milyon tane yok ama şu kadar var




sağ alttan 7 kitabı okudum araya True Blood serisi girdi onlar da bitti son kitabındayım. Demem o ki çok fazla kitap var ve almak istediğim kitaplar da fazla. Kitap diyeti muhteşem olacak. Bu fikri aklıma getiren Kozmetik Diyeti için Alice binlerce teşekkür :)

Sıra geldi bu ayın Project Pan'ına.


1) L'oreal Elseve Arginine direnç Saç Kremi: Yeni şampuan ve saç kremine temelli geçmeden elimdeki yarımları bitireyim dedim. Şampuan kalmadı iki saç kremi var sadece.

2) Hobby Saç Kremi : Zamanında yeni şampuana nasıl geçmişsek yarısından fazlası duruyor.

3) Avon Advance Tecniques Likit Jel : Saçı jöle tutmayan biri neden jöle alır ki ? 

4) Gliss Satin Relax Saç Maskesi : Her ürünü bitti bir maskesi kaldı bu serinin. Üzerinde durulanmaz yazıyor ama ben emin olamayıp orijinal sitesinden kontrol etmiştim orada durulanır yazıyordu. Durulamayınca çok ağır yaptığı için saçı durulayarak kullandım bende. Kapanışı bununla yapıp sonra Wella'ya geçmek istiyorum.

5) Oriflame  Moisturising Day Cream : Eskiden doğru düzgün bakım falan yapmadığım için kalmış gitmiş bu da açılmadan. 
 6) Oriflame Vitamin E Cream : Bundan tam iki kutu almışım açmamışım da duruyor öyle kuzu kuzu.

7) Oriflame Silk & Smooth Body Lotion : Tüy azaltıcı krem ama ben düzenli kullanamadığımdan normal krem gibi bir şey oluyor bende. Gerçi bu sıcaklarda krem sürünce tekrar duşa geri gitmek istiyor insan ama az az kullanıp bitirmeye çalışacağım işte.

8) Avon Bronze Tan Maximising Lotion : Beyaz tenimi belki bir iki ton koyultabilirim diye almıştım. Tabii ki işe yaramadı. Bitireyim bir daha girişmeyeceğim bu işe.Bunun mavi kapaklısı var bir de o da gelecek aya.

9) Nivea Güneş Kremi 15 SPF : Bu da geçen seneden kalmış bitirmeye çalışacağım.

10 )Solait 50 SPF : Bu kremi bu sene aldım aslında ve çok da memnunum ama kapağı kırıldı ve çantaya atma gafletinde bulundum her yer güneş kremi oldu. Elimdekiler bitince bir daha alabilirim. Tamamen kırık kapağı dolayısıyla burada. 

11) Sebamed 30 SPF : Bu da geçen senenin. 

12) Deborah Clear Skin Cilt Temizleyici : Bir çekilişten çıktı bu temizleyici bana. Gördüğünüz gibi bir ayda sabah akşam bol kepçe kullanarak anca o kadar bitti. Temizliyor temizlemesine ama tütün kolonyası gibi kokuyor ve hiç köpürmüyor.

13) Vivet Vazelin : Yıllar önce almıştım ve neden aldığımı bir türlü hatırlayamıyordum. Geçenlerde hatırladım kirpik uzatma amaçlı almıştım. Elimdeki de bitince sıra buna geldi. 

Gördüğünüz gibi çoğunlukla güneş kremi ve saç ürünlerinden oluşuyor. Bir çoğu bitecek yanı gelecek aya. Elimde de bir çanta dolusu malzeme kaldı böylece. Bakalım üç ay sonra neler kalacak elimde.




  • Share:

You Might Also Like

7 yorum

  1. :) hadi bakalım hayırlı olsun sevgiler
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ben de kitap diyetine gireceğim, 35 adet okunmayı bekleyen kitap varmış şaka gibi. =D

    Bu arada True Blood serisini nereden aldın? Beğendin mi? Almaya değer mi yani bir True Blood fanı olarak almayı düşünüyorum ama kararsız kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kitapyurdu.com'dan almistim. İlk 5 kitap setti ve 60 TL'ydi. İlk kitap ilk sezonla ayni. İkinci kitapta Dallas'a gidiyo Sookie. Dizideki her karakter yok Jessica hic yok, Tara o kadar on planda degil falan filan her uyarlamada olan seyler. Ama son sezonda tamamen kitaptan uzaklastilar. Benim hosuma gitti kitaplar diziyi izlememe ragmen okuttu kendini. aklinda kaldiysa ilk kitabi al bi oku derim ben tabii 35 kitabini bitirdikts sonra :)

      Sil
  3. Ben bunu kimler yazmıştı diye ararken gördüm ^_^ Hem kitapların hem de kozmetikler için bol şans diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplarda bayagi bir ilerleme kaydettim :) 17 tane okudum simdi 18 ile 19u okuyorum :) kozmetikte de o kadar hizli olsaydim keske :)

      Sil
  4. umarım hepsi en kısa zamanda biter :)
    bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil