Kategoriler

25 Temmuz 2013 Perşembe

Yeni Bir Ürün #5# Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Daily Scrub

Merhaba :)

Bu hafta sizlere zorla bitirdiğim ve bir daha almayacağım bir üründen bahsetmek istiyorum.

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Daily Scrub


Garip bir kokusu var. Başlarda hiç hoşuma gitmesi zamanla alıştım. İçindeki tanecikler orta büyüklükte. Biraz ağdalı bir yapısı vardı. Ama benim almama sebebim yüzü hiç temizlememesi. Makyaj kalıntılarını olduğu gibi bıraktı. Temizliyor gibi hissetmiştim ama sonra tonikle yüzümü sildiğimde pamuktaydı tüm makyaj. Hiç temizlememiş yani. Asla almam bir daha diyorum. Bunun pompalı şişesini alabilirim diye ekliyorum. Yapı aynıdır herhalde ama denemeden bilemeyiz.


1 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil