Kategoriler

11 Temmuz 2013 Perşembe

Yeni Bir Ürün #3# Loreal Pure Zone

Merhabalar,
Bu haftaki ürünümüz severek kullandığım ve elimdekiler biter bitmez gidip yenisini almak istediğim bir ürün.  Loreal Pure Zone 30 s Chrono-Clear.


Bayıldım bu ürüne. Arkadaşımın tavsiyesiyle almıştım ve iyiki de almışım diyorum. Çok güzel temizledi yüzümü. Ürünle birlikte gelen temizleme pedi olağanüstü birşey. Şişesini atsam da ped bir süre daha benimle.


Ben bol bol kullandım ve üç hafta gitti biraz daha az kullansam rahat bir ay kullanırdım. Yüzümü suyla yıkadıktan sonra pedi ıslattım ve üründen yaklaşık bir fındık tanesi büyüklüğünde pedin üzerine aldım. Hemencecik köpürüyor. bundan sonra kullandığım daha ağır bir yapıda olduğu için alışamadım bir süre. Kullandığınızda derinlemesine temizlediğini hissediyorsunuz zaten.

Pedin arkasındaki vakumu sayesinde istediğiniz yere yapıştırıp kullanabiliyorsunuz. Bu da artı bir özellik. Kesinlikle tekrar alacağım ürünler arasında kendisi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder