Yeni Bir Ürün #2# Hyper Stretch Lash Serum

10:00

İlk ürünümüz Oriflame'ın bir iki ay önce çıkardığı Hyper Stretch Lash Serum.





Sitesinde şöyle tanıtılmış : Yenilikçi kirpik bakımı doğla kirpiklerinize, uzunluk, dolgunluk, güç ve sağlıklı bir görünüm kazandırır. Yüksek konsantrasyonlu Pro-Long Kompleks kirpiklerin uzunluğunu ve büyümesini tetikler. Şeffaf formüllüdür. Oftalmologlar tarafından test edilmiştir.

Ürün 3,5 ml. Ben bir ay boyunca yatmadan önce kullandım. Hiç aksatmadım.


Kirpiklerim çok dökülüyordu dökülmesi azaldı. Tabii ki tamamen durduramaz ama eskiden elimi her atışımda kirpik gelirdi şimdi gelmiyor bile.


Kirpiklerim biraz uzadı gibi de geliyor. Uçları sarı olduğu için maskarasız yokmuş gibi duruyor o yüzden maskarasız önce-sonra fotoğrafı koyamadım. Maskarayla ise üzerinde biraz uğraşırsam uzun ve gür kirpiklerim var. Göz kapağım düşük olduğu için ne yaparsan yapayım belli olmuyordu, kaşımla aralarında ovalar olması da işimi kolaylaştırmıyordu tabii. Bugün babam takma kirpik mi taktın dedi, normalde aradaki farkı hiçbir şekilde anlayamayan canım kardeşim de uzamışlar sanki biraz dedi. Bana da öyle geliyorlar. Bu ürünün bir de maskarası varmış gelecek ay onu almayı düşünüyorum.


Böyle şeffaf bir serum. Fırçası eyeliner fırçası gibi zaten. Ben eyeliner çeker gibi kirpiklerimin diplerime sürüyorum sonrada şişeye bir kere daha batırıp uzunlamasına kirpiklerimi tarıyorum. Kalan az miktarla da alt kirpiklerimi tarıyorum. Göze kaçırdığınızda biraz yanıyor. Dikkatlı olun yani. 

Bu tip ürünler normalde çok pahalı. Eczanede sorduğum bir ürüne 150 TL dediler. Alternatif olarak Badem Yağı ile Hint yağı öneriyorlar fakat ben beceremedim galiba gözlerimi yaktı. Lens de kullandığım için bırakmak zorunda kaldım. Badem yağını ilk başta eskimiş bir maskaranın ucunu temizleyerek kullandım. Öyle çok miktarda yağ gelip gözüme kaçıyordu. Bende parmağıma çok az alarak üstten ovalayarak devam ettim. Genede gözümü açınca yanma oluyordu. Bu serumu dizi izlerken bile sürebiliyorum. Direk içine dokundurmadığım sürece yakma yapmıyor. 

Sizin kirpiklerinizi uzatmak için denediğiniz yöntem var mı?

Not : Vloglardan birinde vazelin kullanan birini gördüm bu bittiğinde vazelini  deneyeceğim. Yıllar önce bir şey için almıştım, bir türlü hatırlayamıyordum. Kirpiklerim içinmiş demek ki. 



  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. iyi günlerde kullan :) babana çok güldüm, erkeklerin yorumlarına bayılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler :) iki ay kadar oldu ama urunu hala bitmedi kullanabiliyorum. Bereketli bir urunmus :) babam yapar oyle degisik yorumlar :)

      Sil
  2. Aynen bnm kirpiklerim cok kisaydi biraz uzadi ve eskisi kadar dokulmuyo ozellikle maskara surdugumde pek guzel durmazdi simdi ise daha dolgun duruyor herkese tavsiye ederim😄

    YanıtlaSil