Kategoriler

29 Temmuz 2013 Pazartesi

Yeni Bir Kitap #6# Sevimli Küçük Yalancılar - Acımasız

Serinin 5. kitabı olmakta kendisi. Bakalım kitabın arkasında 5. kitabı nasıl anlatmışlar :




Rosewood'daki korku, gerilim ve kabuslarla dolu günlerin ardından Alison'un cesedi bulunur ve katilin IAN olduğu ortaya çıkar. Mahkemenin sonuçlanmasını ve katilin hapis kararını heyecanla bekleyen kasabanın dört yaramaz kızı Hanna, Spencer, Emily ve Aria yargıçtan gelen kararla sarsılır, Ian'ın annesi hastadır ve Ian onu son kez görebilmek için şartlı salıverilmiştir.

Normal hayatlarına dönmek isteyen dört arkadaş için korkulu günler geri gelmiştir. Yaramaz kızlar, yaptıkları kötülüklerin cezasını çekmeye devam edeceklerdir çünkü "A" geri dönmüştür ve bu sefer çok daha acımasızdır.

Nerede yaşadığınızı
Ne yaptığınızı
Tüm sırlarınızı biliyorum
Ve şimdi geri döndüm...
"A"

Arka kapakta bu şekilde tanıtılmış. Serinin bundan sonraki kitapları ve Martı yayınlarından daha öncekileri ise hem Martı hem de İlyada yayınlarından bulabilirsiniz. Satış fiyatı 15 TL. Bende satış yapıyorum ve yarı fiyatına veriyorum. Merak edenleri şuraya alalım .

Gelelim benim görüşlerime. Kitap çok sürükleyici gidiyor. Kızların bugüne kadar güvendikleri herkes yeni A olabilir çünkü onlar hakkında kimsenin bilmediklerini biliyor. Bu kitapta yeni A'nın kim olduğunu öğrenemiyorum fakat ipuçları ile adım adım yaklaşıyoruz 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder