Kategoriler

28 Temmuz 2013 Pazar

Yeni Bir Film #6# Airheads

Herkese mutlu pazarlar :) Bu haftaki filmimiz Airheads Türkiye'deki adıyla Boş Kafalar :) Film  1994 yapımı bir komedi filmi ve IMDB'den 5,8 almış .





Filmi izlerken birçok tanıdık simayla karşılaştım. İlk önce başrol oyuncularıyla başlayayım.


 Tanıdınız mı ? Mumya filmleriyle ünlenen Brendan Fraser :)


Siması çok tanıdık geliyordu bana fakat çıkaramamıştım bir türlü kim olduğunu. IMDB sağolsun 30 Rock'ta izlemişim kendilerini . Ben izlemedim ama The Sopranos'da da oynamış.


Evet genç Adam Sandler. Başrollerin birinde ama şimdi olduğu gibi kendisi değil başrol Brendan Fraser başrolde diyebiliriz sanırım.


Seinfield'in sevilen Cosmo Kramer'ı tamamen beklenmedik birşeydi :) Rolu Kramer'a benziyor burda da.


Ve son olarak Criminal Mindstan tanıdığım Joe Mantegna. O zaman bile önemli bir oyuncuymuş.

Gelelim filmin konusuna. Başroldeki üç oyuncumuz "Yalnız Kovboylar" adlı bir müzik grubundalar. Demo kasetlerini plak şirketlerine dinletmeyi başaramayınca radyoda dinletip ünlü olmayı düşünüyorlar ve bir radyoya gizlice giriyorlar. Radyonun sahibine yakalanınca işler karışıyor. Daha fazla söyleyip spoiler vermek istemiyorum ama benim eğlendiğim bir film oldu. Adam Sandler'ın bir sürü filmine göre daha iyiydi bence.
İyi seyirler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder