Yeni Bir Film #5# The Canyon

10:00

Büyük ihtimalle bu filmi başrolde Yvonne Strahovski oynadığı için listeye almışım. İnternetim çok yavaş olduğu ve Google'ı bile açmadığı için film izleyeyim dedim. Sırada Kanyon olduğu için de onu izledim. Film 2009 yapımı ve IMDB'den 5.7 almış. Bence biraz daha fazla verilebilirdi.




Divxplanette " Genç bir çift amerikada büyük kanyon gezisine çıkar ancak orda karşılarına beklemedikleri garip bir yabancı çıkar. Önce bu tanımadıkları yabancı onlara rehberlik eder, ama daha sonra bu karşılaşma bir hayatta kalma mücadelesine dönüşür.." olarak özetlenmiş film.
 Ben nefesimi tutarak izledim, özellikle sonunu. Yvonne her zamanki gibi harika bir oyunculuk çıkarmış.


Yvonne'u ilk Chuck'ta tanımıştım şu anda kendileri Dexter'da. Chuck'ta ajan karakterini o kadar güzel oynuyordu ki benim yakın dövüş sanatları öğrenme arzımı kabartmıştı (Tabii 25 yaşından sonra nereye öğreniyorsun).


Yavaş gerilim seviyorsanız önerebileceğim bir film. Büyük Kanyon'da hayatta kalma savaşı. Yvonne ile birlikte başrolde olan oyuncu Eion Bailey. Kendisini şu sıralar Once Upon A Time da Pinokyo rolüyle izleyebilirsiniz.

İyi Seyirler :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum