Kategoriler

12 Temmuz 2013 Cuma

Yeni Bir Dizi #6# The Big Bang Theory

Merhabalar :) Bu postu da Salı günü yayınlamam gerekiyordu fakat fırsatını bulamadım bir türlü . Dizimiz bilim ve komediyi bize bir arada sunuyor. İlk sezonunda "IQ önemli peki ya EQ?" gibi bir düşünceleri vardı :) Zaman geçtikce karakterler oturdu ve yeni karakterler de geldi. Ama komedi unsuru tam gaz devam ediyor :)


İlk olarak Dr. Sheldon Cooper'la başlayalım :) Dahi çocuğumuz :) Küçük yaşta üniversiteye gitmiş, gencecik yaşında doktor olmuş Sheldon sosyallikten sınıfta kalmış :) Bugüne kadar asosyelliği sorun yaratmasada Penny tüm dengeleri altüst ediyor.


Sırada Sheldon'a katlanabilen nadir kişilerden Dr. Leonard Hofstadter var. Sheldon'a göre biraz daha sosyal ve Sheldon'ın aşırılıklarını dengeleyebiliyor. Ayrıca Penny'i görür görmez aşık oluyor.


Ve son olarak üçüncü ana karakterimiz Penny. IMDB'de bile Penny'nin soyadı yazmıyor, dizinin bir bölümünde geçtiyse bile hatırlayamıyorum maalesef. Penny Nebraska'da bir çiftlikte büyümüş oyuncu olmak için Pasadena, California'ya taşınmış. Oyunculuk kariyeri parlayana kadar geçici olarak Cheesecake Factory adlı bir mekanda çalışıyor ve Leonard ile Sheldon'ın karşı dairesine taşınıyor. Sheldon ve Leonard'ın yanında zeka olarak eziliyor fakat Penny güzel sarı saçlı bir afet olarak Sheldon ve tüm arkadaşlarında daha fazla sosyalliğe sahip. Tabii Leonard ve Sheldon'ın evinde çok sık takılması değişik sohbet konularına neden oluyor :) 


Howard Wolowitz : Doktorası olmadığı için aşağılanan halbuki elektronik aletler konusunda dahi olan arkadaşımız. Sürekli giydiği dar pantolonlar ve boğazlı kazaklarla rengarenk bir görüntü sergiliyor. 

Dr. Rajesh Koothrappali : Hintli aksanı ve kızların yanında konuşamamasıyla ilgimizi çeken Raj grubun ana elemanlarından.


Karakterler zamani içinde gelişiyor Sheldon bile :) Sheldon bile diyorum çünkü haftanın belirli günlerinde belirli yemekler yiyen herşeyi planlı Sheldon'ı son sezonda daha önce düşünemediğimiz şeyler yaparken görüyoruz. 

Ben diziyi severek izliyorum. Düşünüldüğü kadar çok bilim yok işin içinde. Arada konuştuklarında da Penny gibi hissediyorum ben zaten :) Kesinlikle komedi severlere tavsiye edeceğim bir dizi :)



Ve son olarak yukarıdaki resim var. Kardeşimle gördüğümüzde ağzımız açık kaldı. Karakter olarak değilsede dış görünüş olarak kesinlikle esinlenildiğini düşüyoruz. Penny Dee Dee yanında zeki kalıyor belirtmek isterim :)

Edit: iki tane video koymak istedim :) 

Sheldon ve Kripke basketbol oynarsa :)



İyi seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder