Yeni Bir Dizi #5# Criminal Minds

10:00

Sırada Criminal Minds var. Bu diziyi öyle çok seviyorum ki Facebook sayfası bile açtım kendisine :) Bazen neden Doctor Who'ya açmadım acaba diyorum ama Doctor Who'da aşırı spoiler oluyor. Hatta bu sezon o kadar çok spoiler vardı ki sayfalarında bölüm yayınlanmadan bölüm hakkında herşeyi biliyorduk. İstemeden yediğim son spoiler sonrasında tüm sayfaları anasayfamdan görünmeyecek şekilde ayarladım. Şimdi kafam rahat diziyi izlerken rahat rahat şaşırabiliyorum :) (Yakın arkadaşlarımdan biri spoiler adı altında film senaryosu bile görmüş cılkını çıkardılar gerçekten )


                                          



Dizi klasik klasik ipuçlarını bulup takip olarak geçmiyor aslında. Dizinin adından da anlaşılacağı gibi suçluların kafalarının içine giriyorlar. Davranışlarını yorumlayıp önlerine geçerek daha fazla yıkım olmadan suçluları yakalamaya çalışıyorlar. FBI'ın Davranış Analiz Birimi olan bu grup (Behavior Analaysis Unit) yerel birimlerin isteği üzerine olaylara dahil oluyorlar. Yerel birimler olayları FBI'ın ele almasını sevmediği için zor durumda kaldıklarında çağırıyorlar grubu. Diğer FBI birimlerinde farklı olarak yerel birimler ile işbirliği içerisinde grubumuz, burdan sonrasını biz hallederiz demiyorlar yani :)



Sağdan sola kısa tanıtım yaparsak eğer :

Penelope Garcia: Grubun teknikeri. Sanal ortamda bulunulması gereken birşey varsa kesin bulur :)

Derek Morgan : Genelde saha görüyoruz Morgan'ı. Eski bir polis .

Aaron Hotchner : Grubun başı. Politik işlerle o uğraşıyor. İş bölümünü de o yönlendiriyor.

Jennifer JJ Jareau : Genelde ailelerle olan konuşmaları ve basın açıklamalarını yapıyor. Grubun yüzü de diyebiliriz.

Emily Prentis  : Emily'de genelde sahaya çıkıyor.

Spencer Reid : Grubun dahisi. İlk sezonda 3 doktorası vardı. İlk bölümde her şey hakkında uzmanımız olarak tanıtılması yeterli olur sanırım anlatmaya :)


Kendisi benim favori karakterim :) Tatlılığına bakar mısınız :) Sayfamı açtığımda daha son sezona bile gelememiştim. Tabii sonra başa dönüp bölüm fotoğraflarını çıkarttığım için yerimde sayıyorum şu anda. Polisiye sevenlere tavsiye edebileceğim bir dizi.  İsteyenler için sayfamda burada ===> here here



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum