Kategoriler

17 Temmuz 2013 Çarşamba

Bitenler #2#

Koca bir ay geçti ve ben blogumu açalı iki ay oldu :) Bakalım bu ay neler bitirmişim :)







1) Bio True Lens Temizleme Solüsyonu : Yıllardır kullandığım solüsyon. Yeni paketini açtım bile :) Kardeşimde lens kullanmaya başladı artık daha çabuk bitecek gibime geliyor.

2) Loreal Pure Zone Yüz Temizleme Jeli : Yazısında da bahsettim, elimdekiler bitince ilk işim gidip bir tane daha almak olucak. Bayıldım.

3) Gliss Satin Relax Saç Kremi : Şampuanı geçen ay bitirmiştim.İşe yarıyor ama  kokusu çok ağır geldi ve kepek yaptı nedense. Wella aldım yerine mis gibi kokuyor. 


4) Gliss Satin Relax Saç Spreyi : Bununda kokusu aynıydı. Genelde Gliss'in spreylerinin kokusunu seviyorlar ama bu serinin kokusu gerçekten çok kötü geliyor bana. Kıştan kalma Oriflame spreyim vardı onu bitirmeye çalışıyorum şimdi.


1) Clindoxyl : Dermatoloğum vermişti bu kremi. Tüm nevresim takımlarımı ve yastık kılıflarımı bembeyaz yaptı :/ Pek etkisini de göremedim ben. Ama her ciltte farklı oluyor etkileri .

2) Oriflame Visions Renklendirici : Yıllar önceden kalmış, kokusu değişmiş attım o yüzden. Şeftali rengi veriyordu ben yanaklarıma kullanıyordum. Kabı değişmiş ama Very Me serisinde aynı ürün var galiba.

3) Oriflame Visions Renkli Maskara : Bu da kurumuş gitmiş. Azıcık badem yağı koydum içine ama kurtaramadım. Zaten istediğim maviliği veremiyordu ki benim kirpiklerim sarı. Siyah kirpikte hiç belli olmaz herhalde.


1) Palette Saç Kremi : Kep töreninden bir hafta önce saçımı boyamıştım o zaman çıktı kutudan. Çok güzel kokuyor bu kremler, üretseler alırım her zaman.

2) Acnecinamide : Yazısında yazdığım gibi her gün kullanımda pek işe yaramıyormuş. Serinin diğer ürünlerini aldığımda bundan da alabilirim.

3) Synergen Anti-Pickel Maske : Çok güzel kokuyordu. Bir paketten iki kullanımlık çıkması da hoşuma gitti. Bir daha alırım.


Palette Saç boyası : Saçlarım çok gür olduğundan kullanırken iki paket kullandım. Rengi çok hoşuma gitti etraftakilerde beğendi. Işıltılı Mocha diye geçiyor. Numarası 4-5 .


Acuve Oasis Lens : İlk lensimi aldığımda optik bana rahat iki ay kullanırsın demişti. Bende bir gözüm için bir paket alıp (numaraları farklı) iki ayda bir değiştiriyorum. Yılda bir de göz doktoruma gidiyorum. Bu yıl göz numaram büyümemiş doktorda durmuştur büyümesi dedi. Bu lens çok rahat çok memnunum iki yıldır kullanıyorum. Bundan önce B&L'nin lensini kullandım son iki pakette sürekli rahatsızlık verdi. Bunlarla kıyasladığımda çok serttiler. Bu lens çok yumuşak.

1) Oriflame Cranberry Lip Balm : Yatmadan önce süre süre bitirdim. Zaten sınırlı üretimdi.

2) Neurrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Daily Scrub : Başlarda kokusu kötü gelmişti, şimdi kokusuna alıştım ama çok kötü bir temizleyici. Bir daha almam.

1) Watsons Cream Hand Soap : Bunun kokusu hoşuma gitmedi ama tek sorun bu. Çok bereketli sürekli kullandığım halde bitmek bilmedi .
 2) Aqualia Islak Mendil : Bir milyoncudan almıştım. Kokusu güzeldi karşılaşsam tekrar alırım. Tabii artık bornovaya gitmeyeceğim için biraz zor. Yüz için kullanmadığımdan markaya bakmadım.

2 yorum:

  1. Ben severim Gliss kokusunu mesela :) Zaman geçtikçe hafifliyorya o koku güzel oluyo. Glissin saç spreyi ömür boyu kullanacağım bişey heralde, çok iyi açıyo benim saçımı.
    Nice 2 aylara bu arada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Bu Gliss'in kokusu çok ağır geldi bana diğerlerini denemedim daha ama gerçekten çok güzel açıyor ve Satin Relax kabarmayı da azaltıyordu.

      Sil