Merak Ettiklerim #2#

10:00

O kadar çok almak istediğim şey var ki beşerli gruplandırsam güzel olacak diye düşündüm :) Bakalım bu haftanın beşlisi nelermiş :)



1)Lacivert Maskara : Bir blogda okumuştum kahverengi gözlere lacivert maskara diye. Bende Oriflame Visions'un mavi maskarası vardı ama maalesef kurumuş. İçine iki damla badem yağı kattım bakalım işe yarıyacak mı dedikleri gibi .Bir tane lacivert ya da mavi istiyorum işe yaramazsa.
Edit: Siyah maskaradan şaşmamaya karar verdim. Renkli iyi güzel de her yerde kullanılmıyor maalesef.


2) Rimmel London Güçlendirici Oje: Uçları gitmeye başladı yine törpüyle kurtamaya çalışıyorum ama hazır yaz da gelmişken bakım yapmalı diye düşündüm :)   


3) Sudokrem : Bloggerlardan biri bahsetmişti tüy alma sonrası çıkan kızarıklıkları falan çabucak geçiriyormuş. Bende kollarımda çıkan kızarıklıklarla sivilcelerimde denemek için istiyorum.   Eczaneye pastil almaya girdiğimde gözüme ilişti, alıverdim hemen :)


4) Wella Proseries Maske : Şampuanını ve saç kremini aldığım bu seti tamamlamak için maskesini de almak istiyorum. Frizz control'ün maskesi yok sanırım ama repair de olur :)


5) Rimmel London Scandal Eyes Whiteness White : Bu serinin renkleri çok güzel beyazla başlayalım bakalım :)



Bu haftalık bu kadar :) 


  • Share:

You Might Also Like

8 yorum

  1. Ben pastelin renkli maskaralarını kullanmıştım çok güzeller ama temizlemesi çok zor ve zahmetli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu aralar Bebak'in makyaj temizleme sütünü kullanıyorum ben ve herşeyi söküp atıyor. Eğer temizlemekte zorluk çekiyorsan The Balm'ın temizleyicisi çok iyimiş diye duydum. Benim de listemde :)

      Sil
    2. The balm çok kötü hatta çok az temizliyor.Bebak ta bazen yağ tomurcukları oluşturabiliyor gözkapağında.Yves rocher çift bazlı öneririm.Bende pastel kullanıyorum sorun yaşamıyorum.Çabuk çıkartıyor.

      Sil
    3. Listeme aldım Yves Rocher'i :) Her ciltte farklı reaksiyon gösteriyor ürünler. Herkesin sevdiği bir ürün bende hiç işe yaramayabiliyor. Imex arkadaşım bütün sivilcelerini geçirirken bende hiçbir işe yaramadı mesela :/

      Sil
  2. Benim de oyle bi alinacaklar listem var ki boyumdan uzun!:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başa çıkamadım artık defter yaptım küçük defterlerden bi tane doldu :) Kolaylık olsun diye ojelerin hepsini bir yere fondötenleri bir yere tonikleri bir yere ... gibi yazdım daha kolay oluyo markaya göre

      Sil
  3. Bende Collen'ın mavi maskarası var .Bijuteri den almıstım.Birde pastel .Ama collenın rengini çok seviyorum .Pigmentide oldukça yoğun denk gelirsen bir dene derim :)

    http://senistiyorruj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Collen'i nerden bulurum bilemiyorum ama gözüm arıyor olcak listeme ekledim :)

      Sil