Kategoriler

27 Haziran 2013 Perşembe

Yeni Bir Ürün #1# Acnecinamide Sivilce Mendili

Acnecinamide Sivilce Mendili ilk ürünümüz.



Acnecinamide sivilce mendili siyah noktaları uzaklaştırır, sivilceleri ve pürüzleri azaltır, cildin yapısını güçlendirir ve pürüzsüzleştirir. Acnecinamide sivilce mendili içeriği ile sivilceli ve sivilceye eğilimli ciltlerin bakım, temizlik ve pürüzlerden korunmasında kullanılır. Cildin nem dengesini ve yapısını düzenleyen vitamin ve nemlendiriciler ile güçlendirilmiştir. Acnecinamide sivilce mendili sivilceli, sivilceye eğilimli ve siyah noktaların olduğu yağlı ciltlerin derinlemesine temizlenmesinde, ciltteki yağlanmanın azaltılmasında kullanılır. Kıl dönmelerinin önlenmesinde ve hafif peeling etkisi oluşturmak için normal ve kuru ciltlerin bakımında kullanılır.



Kullanım Şekli : Temizlenmiş cilde hafif masaj yaparak bastırmadan uygulanmalıdır. Uygulamayı tercihen geceleri yatmadan önce yapınız. Günde bir uygulama yeterlidir. Hassas ciltler daha az sıklıkta uygulamalıdır. Kullandıktan bir saat süre ile cildinize başka hiçbir uygulama yapmayınız. Her mendil tek kullanım içindir. 

Gelelim benim gözlemlerime. Ben 14 günlük kür gibi uyguladım. Her gece yüzümü yıkadıktan sonra arkasında dediği gibi bir mendili bastırmadan masaj yaparak uyguladım. Bir saat başka uygulama yapmayınız dediği için eğer bir saat sonra uyanıksam kremimi sürdüm. Bir nevi tonik gibi kullandım yani. 

Asitli bir yapısı olduğu için sivilcelerin üzerine uyguladığımda hafif bir yanma yaptı. Onun dışında uygulamada farklı bir şey olmadı. Bildiğiniz tekli ıslak mendiller gibi paketlenmişler. Paketin içinden 15 tane çıkıyor ama benim bir paketim patlamış 14 tane kullandım. 15 tane olsaydı da birini sonraya saklayacaktım zaten. 


Peki işe yarıyor mu : Acnecinamide'in sitesine baktığımda her gün değil iki-üç günde bir uygulanması gerektiğini söylüyor. Ama ben bunu öğrendiğimde son iki mendilim kalmıştı ve iki gün daha kullanarak bitirdim. Eğer benim yaptığım gibi kullanırsanız çok büyük bir değişiklik beklemeyin. Her hafta en az bir sivilce çıkaran yüzümde gene sivilce çıktı fakat daha küçük ve daha az sayıda. İkinci hafta bir tane küçücük çıktı sadece. Eğer uzun süreli kullanırsanız ve Acnecinamide'in diğer ürünleriyle beraber kullanırsanız çok daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz. Ben bir sonraki kullanışımda kesinlikle yüz yıkama ürünü ve kremiyle birlikte kullanmayı planlıyorum. 

Umarım aklınızdaki soruları biraz cevaplayabilmişimdir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder