Kategoriler

26 Haziran 2013 Çarşamba

Yeni Bir Oje #1# Rimmel London Sky High

Merhabalar :)

İlk ojem ilk neon ojem aynı zamanda. 3 yıl önce İngiltere'den aldığım ojem.Canım ojem. Atmaya kıyamadığım kurtarmak için elimden geleni yaptığım ojem.




Rimmel London 60 Seconds serisinden 825 Sky High.  60 saniyeyi bilemem ama dün oje sürdükten 20 dakika sonra yatak yaptım, o kadar kenarlara soktum elimi gene bozulmadı elimdeki oje. 


Geçenlerde ağda gibi olmuştu numarasını köşeye yazıp atmaya hazırlanıyordum. Sonra içine aseton katsam düzelir mi acaba diye düşündüm ve birkaç damla aseton koyup iyice çalkaladım. Tabii çalkalamanın sonucunda tırnağıma sürdüğümde pütür pütür oldu. Kurtaramadım diye düşünüp kenara koydum ertesi gün bi daha deniyeyim dediğimde misler gibi sürülüyordu. 


Rengi tam verememişim burda daha bir mavi gözüküyor ama maviden çok yeşile kaçıyor rengi. Bitse yine alırım yine alırım Rimmel üretmeyi durdurana kadar alırım öyle seviyorum bu ojeyi :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder