Bitenler #1#

10:00

Eveeet ilk biten ürünler postumla karşınızdayım. Diğer bloglarda da bitenleri okumaya bayılıyordum :) Postu yazmam biraz geç kalsada bir ayda bitirdiğim ürünler bunlar.




 1) Watsons  Cream Body Wash - Kavunlu Duş Jeli : Harika kokuyor. Diğer çeşitlerini deneyebilmek için ara verdik ama hepsini denedikten sonra kesinlikle tekrar alırım :)

2) Palmolive Thermal Spa Firming Duş Jeli : Bununda kokusu harika. Sıkılaştırıcı etkili olduğunu söylüyor ama ben düzenli kullanmadığım için farkı göremedim. Tam yaz kokusu :)

3) Oriflame Milk & Honey Gold Shimmering Shower Cream : Bu eskilerden kalma Milk & Honey tasarımını değiştirdi. Pek belirgin bir kokusu yok. Resimde de görüldüğü gibi altın gibi parlıyor. Ben hafif bir parlaklık verir diye ümit etmiştim ama olmadı. Artık üretmiyor galiba, sitesinde bulamadım.

4) Schwarzkoph Gliss Satin Relax Şampuan : Benim gibi gür ve kabaran saçlı birine çok iyi gelmişti. Bu yüzden kokusu çok ağır gelsede kullanıyordum. Hatta saç kremi, maskesini  ve spreyini de aldım. Gliss'in diğer serileri çok güzel kokarken bu serinin kokusu gerçekten ağır geldi. Ama etkisi çok güzeldi saçlarımı  yumuşacık yapıyordu ve kabarmasını engelliyordu. İlk kez çok uğraştırmadan istediğim gibi yapabildim saçımı. Kardeşim Elseve'in pembe olanını kullanıyor biz Gliss'i annemle kullandık. Ama iki ay önce kepek yaptı bende. Anneme sordum onda da kepek yapmış. Kokusu da işin içine girince yeni şampuan arayışına girdim ve Wella ProSeries buldum. Daha onu kullanmaya başlamadım. Gliss'in saç kremi ve çekiliş için gelen kremi bitireyim istiyorum.


1) Cottomia Makyaj Temizleme Pedi : Sanırım bunları Kipa'nın 1 TL indirimi zamanı stoklamışım. Hala bitiremedim. Son pakedi kullanıyorum şimdi. Ortalama bir pamuktu. İndirim zamanı tekrar alabilirim.

2) Oriflame Silk & Cashmere Hand Cream: Birkaç yıl önce kardeşimle indirimde diye almıştık. Biz yedek krem beklerden büyük şişede gelmişti. Ne kardeşim memnun kaldı ne de ben. Hatta o kullanayım diye kendisininkini de bana verdi. Bende elimdeki tüm kremleri ortadan kaldırdım ki bunu bitirebileyim. Bozulmadığı sürece birşeyleri atmaktan hoşlanmıyorum. Neyini beğenmedin diye soracak olursanız: Küçücük bir damla bile aldığınızda elinizde bembeyaz bir katman oluşuyor. Yedirmek için çok uğraşıyorum. Su bazlı değil gibi. Neyse ki Oriflame seriyi değiştirmiş. Ambalajı değiştiği gibi içeriği de değişmiş. Muhteşem kokuyor. Eğer öbür şişeyi bitirebilirsem yenilerinden alabilirim.

3) Rimmel London Volume Accelerator Mascara : Rimmel benim ilk göz ağrım. Türkiye'ye geldiğini öğrendiğimde çok sevinmiştim. Ürünlerini de severim. Bu Rimmel'den bitirdiğim ikinci maskaram. Benim çok hoşuma gitti. Farklı maskaralar denemeyi sevmeseydim rahatlıkla bunda kalırdım. Büyük bir fırçası vardı. Ben extreme black aldığım için tam benim sevdiğim gibi simsiyahtı. Tekrar alabilirim.

4) Maybelline the Colossal Volum Express Mascara - Cat Eyes : İlk defa böyle bir fırça kullanmıştım. Alışmam biraz zaman aldı doğal olarak. Ama güzel kıvırıyordu. Memnun kalmıştım.

5) Avon Şeffaf Oje : Avondan aldığım iki ojeden biri. Diğeri çok güzel bir kırmızıydı. Yapısı çok koyulaşmış ağda gibi olmuştu. İçine hangi akla hizmet aseton koyduysam daha beter oldu. Hava kabarcıklarıyla doldu. Her iki durumda da zaten atılacağı için çok üzülmedim.

6) Imex Merhem : Bunu dermatoloğum sivilcelerim için vermişti. Bu ikinci tüp ama bende bir işe yaramadığı için bir daha almayacağım. Arkadaşımın dediğine göre o gece yapmadan önce sürdüğünde sivilceleri sönüyormuş. Ben dermatoloğumun dediği gibi sabah sürüyordum. Ten rengi ama benim gibi en açık renk fondotenleri kullanan birisinde bile çok açık durdu. Gece bunu sürüp yatsaydım yastık kılıflarım mahfolurdu ki verdiği öbür ilaç mahfetti :(

1) Parmex Aseton - Hanımeli : Kokusu güzeldi. Güzelde çıkarıyordu. Ya da ben öyle sanıyordum. Benri'nin asetonu kenarlarda kalanlar dahil daha çabuk çıkarıyor. Gene de Benri bittikten sonra aseton içermeyen çıkarıcılara yöneleceğim sanırım. Ama Benri'nin koyu renkler için olan asetonunu da denemek istiyorum. Kafam çok karışık :/

2: Sensodyne Beyazlatıcı Etkili Diş Macunu : Gene Sensodyne'nin Beyazlatıcı etkili jelini aldım kullanmaya başladım. Ama bunun tadı daha güzel. Jeli pek beğenmedim .
 Bir ayda bunları bitirmişim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum