Kategoriler

30 Haziran 2013 Pazar

Alışveriş #5# Mezuniyet :)

Eveeet biliyorsunuz Mezun oluyorum (Şu almancayı verebilirsem eğer). Kıyafet işini son dakikaya getirdik biraz istediğim gibi bir elbise bulamayınca zaten cübbenin altında kalacak diye düşünüp kotumun üstüne şık bir şey aldım. Veee tabii ki topuklular. İşin zor kısmıydı topuklular. Aklımdaki gibi bulamadım, bulduğumda fiyatı beğenmedim falan fıstık derken tüm Alsancak'a baktık bir de Agora'ya gidelim dedik. Öylesine gezerken ben bunları karşılayamam derken ve yorgunluktan ölürken Steve Madden'e soktu kardeşcağızım beni. Öylesine bakarken bir de ne göreyim :





Üstelik fiyatını da 59,90 TL idi. Gözlerimize inanamadık tabii. Ben hemen bunu aldım kardeşime de şunu aldık :


Kıymetlilerim onlar benim :) Steve Madden'i çok severim ama bu fiyata bulabileceğimi hiç sanmıyordum :) Gelecek ay siyahını almak istiyorum.

Neyse şimdi de önceki alışverişim. Ayakkabı bakmaya başlamadan önce Flormar mağazasına uğradık. Ben gene evi devi aldım. Fotoğrafını çekmeyi unuttuğum yağ emici mendillerle beraber toplam 70 TL'lik alışveriş yaptım. Ruju hediye ettiler. Hep kahve tonları vardı ama ben kahve kullanmadığım için seçmem zor oldu.


Soldaki toz pudra, ortadaki eyeliner sağdaki ise BB krem. Altta da hediye olan ruj var. 


Ben asında Dipliner istemiştim, listemdeki birşeyi alyım diye ama görevli bunu vermiş otobüste farkettim. Ucu keçeli kalem gibi olanlarda. Yapısı itibariyle de ele tam oturuyor. Toz pudrayı kullandım bugün ama ponponu yerine fırçayla uygulamayı tercih ettim.

Ertesi güne gelelim şimdi : Okulu biten arkadaşlarımı yaz tatiline çıkmadan göreyim diye Forum Bornova'da toplandık. Bana gerçekten çok uzak Güzelbahçe'de oturuyorum ben. Ama okul için Bornova'ya gittiğim için hergün yola alıştım artık. Ne kitaplar bitti o yolda, ne uykulaar uyundu, ne amcalar dürttü "Durağını kaçırmıyosun kızım di mi ?" diyen. Hayır kaçırmıyorum, son durakta oturuyorum. Neyse çenem düştü gene :)

Tırnaklarım çok kırıldığı için hazır Watsons'a gitmişken Tırnaklarım için güçlendirici aldım iki tane, bir tane de NYC top coat aldım, yazın beklemek zor geliyor :)

Ortadakini kullanmaya başladım bile :) Normalde keserdim ama Mezuniyeti bekliyorum :)

Eve dönünce iki güzel sürpriz beni bekliyordu. Birincisi okulumdan Mezuniyet davetiyem sonunda gelmiş : 



İkincisi de çekiliş kazanmıştım geçen hafta, hediyem gelmiş :)



İlk fırsatta deneyip gözlemlerimi aktaracağım size :)

 Bu arada uzuuun bir süre alışveriş yok bana :)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder