Kategoriler

26 Haziran 2013 Çarşamba

Alışveriş #4#

Uzun zamandır Rossmann'a gitmiyordum. Fırsat bulunca bir uğrayayım dedim. Tabii istediklerimi not aldığım defteri evde unutmam hiç hoş olmadı ama aklımda vardı birkaç şey onları aldım bende. Bakalım neler almışım
:

Bu genel görüntüsü. Detaylı olarak bakacak olursak :

Synergen Anti-Pickel Maske :  Detaylı listetemde olanlardan biriydi bu maske de. Bir pakedi iki kullanımlıkmış. Sivilceleri önlemek için kullanılıyor. Benim hiçbir şekilde geçmeyen sivilcelerime etki ediyor mu göreceğiz.

Fuss Wohl Ayak Banyo Tuzu : Özellikle yaz günlerinde buz gibi suyun içinde ayaklarımı sokup serinlemeye bayılıyorum. Deneme amaçlı aldım. Beğenirsem büyük boyu var mı bakacağım. Annem ve kardeşim içinde aldım birer tane. 



Rival de Loop Eyeshadow Base : Düşük göz kapaklarımın mahvettiği göz makyajımı korumak için aldığım bir ürün. Bakalım göz kalemlerimi sabitlememe yardım edecek mi?

Schwartzkoph  Gliss Isıya Karşı Koruyucu Bakım : Normalde saçlarımı vigo ile kurutmam yetiyor. Ama mezuniyette ne istediğim hergün değişiyor ve kuaförde çok deneme yapcakmışız gibi geliyor. Saçlarım zarar görmesin diye aldım. Her gün saçını düzleştiren kardeşim için de iyi oldu. 

Rival de Loop Beauty Balm : Bloglardan birinde okuyana kadar Rival De loop'un BB krem çıkardığından haberim bile yoktu. Sadece 10 lira olduğu için deneyeyim diye aldım ve bileğimde bile denemeden açık rengini alıp kasaya gittim. ( Evde denedim vee evet renk tuttu :)


Rival de Loop  Alkolsüz Tonik : Dene boyu. 

Rival de Loop İki Fazlı Göz Makyajı Temizleyicisi: Deneme Boyu

Rival de Loop Temizleme Sütü : Deneme boyu

Temizleme sütü makyaj için değilmiş yolda farkettim. İyi ki deneme boyu almışım dedim. 

Birde buraya koymayı unuttuğum Essence'in Colour & Go -126 date in the moonlight ojesini aldık. Siyah bir oje. O kadar ojem varken hiç siyahım olmamıştı, kardeşim sorunca alıverdik bir tane. İçerisinde hafif gümüşi renkler var tam siyah değil gibi. 

4 yorum:

  1. çok güzel ürünler dene bir kullan bakalım sonra bizde belki alırız senin tavsiyenle iyi günler :D

    YanıtlaSil
  2. denediklerim hakkında yazmayı planlıyordum zaten :)

    YanıtlaSil
  3. Ayak tuzunun büyük boyunu kullanıyorum. Çok memnunum. Umarım sende beğenirsin :) Kokusu biraz keskin ama :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün uzun süren bir koşuşturmadan sonra kullandım ve çok iyi geldi :) listeme aldım :)

      Sil